  • Data: 2021-10-21 15:42:15
    Temat: Re: mojeuslugi.pl - skany dokumentów
    Od: Mac Ka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 21 października 2021 o 14:23:59 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Czyli ryczałt od płatności kartą?
    > Ale to za jedną fakturę, czy może można włożyć "kilka" do koszyka i wspólnie
    opłacić kartą, płacąc tylko jedno 0,8zł?

    Nie tylko za mieszkanie mozesz płacić. Można łączyć (ja tak robiłem), ale chyba nie
    trzeba, o ile nie przekroczysz miesięcznego limitu (kolejne płatności są chyba bez
    prowizji).

    Opłata za wykonanie płatności na Rachunki imoje łącznie do 6000 zł miesięcznie max.
    0,89 zł
    https://rachunki.imoje.pl/cennik/

    Zjadlem końcowe 9 ;)

    Możesz sie zarejestrować z kodem polecającym to otrzymasz 3x10PLN na opłaty
    https://rachunki.imoje.pl/?utm_source=system_mgm&utm
    _medium=socialbutton&utm_campaign=socialbuttoncopyli
    nk&referral_code=YPCF-K2S7

    Szczegóły tu https://pomoc.rachunki.imoje.pl/pl/articles/3499330-
    promocja-polecaj-i-zarabiaj

    MK