  • 1. Data: 2005-06-23 19:50:37
    Temat: Re: mniej procentow w mbanku
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Jak zakladalem bylo ze 3% chyba.

    Jak ja zakładałam, to coś koło 15 było ;-))) A to chamy, żeby tak obniżać
    ;-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 2. Data: 2005-06-23 19:50:53
    Temat: mniej procentow w mbanku
    Od: "k2004" <k...@N...gazeta.pl>

    Wiadomo kiedy obnizyli oprocentowanie eKonta i eMaxa? Zaskoczyl dzis mnie ten
    1%. Jak zakladalem bylo ze 3% chyba.

  • 3. Data: 2005-06-23 19:57:52
    Od: "Damian" <d...@k...pl>

    > Jak ja zakładałam, to coś koło 15 było ;-))) A to chamy, żeby tak obniżać
    > ;-)

    Super ale się uśmiałem

  • 4. Data: 2005-06-23 19:59:01
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Damian wrote:

    > Super ale się uśmiałem

    Nie ;-) ? Toż to skandal - człowiek sobie zakłada konto i ani się obejrzy a
    tu procenciki się skurczyły ;-)))

    przyszłość/ Woody Allen

  • 5. Data: 2005-06-23 21:32:26
    Od: "axell" <a...@o...wywalto.pl>

    > Wiadomo kiedy obnizyli oprocentowanie eKonta i eMaxa? Zaskoczyl dzis mnie
    ten
    > 1%. Jak zakladalem bylo ze 3% chyba.

    Całą historię zmian od 2000r masz tu :
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/historia.html

    pozdr axell

  • 6. Data: 2005-06-23 21:40:49
    Od: "kuba" <k...@g...pl>

    > Super ale się uśmiałem

    Jak ja zakladalem to bylo ponad 16% i nie bylo przelewow dowolnych, a przelewy
    zdefiniowane definiowalo sie przez mLinie :) Splacam karte kredytowa i
    dowidzenia mBanku :)

  • 7. Data: 2005-06-23 22:12:59
    Od: "k2004" <k...@g...pl>

    kurde a to skurczybyki, sprawa cuchnie a ujemne procenta tez beda?

  • 8. Data: 2005-06-24 14:31:12
    Od: mirekm <m...@g...pl>

    axell wrote:

    > ten

    > Całą historię zmian od 2000r masz tu :
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/historia.html

    Najbardzie interesujace jest jak na koniec zerknie sie do historii
    oprocentowania kredytu odnawialnego. Tam to sa dobiero dramatyczne
    spadki. ;-)

    pozdrawiam,

    mirek

  • 9. Data: 2005-06-24 18:54:59
    Od: "Tomek K." <a...@w...pl>

    Dnia 23-06-2005 o 23:40:49 kuba <k...@g...pl> napisał:

    > Jak ja zakladalem to bylo ponad 16% i nie bylo przelewow dowolnych, a
    > przelewy
    > zdefiniowane definiowalo sie przez mLinie :) Splacam karte kredytowa i
    > dowidzenia mBanku :)

    A teraz w innych bankach jest dużo lepiej niż w mBanku?
    Może kilka banków daje troszeczkę większe oprocentowanie, ale w
    przeciwieństwie do mBanku za konto trzeba płacić, albo za kartę, a często
    za jedno i drugie.
    Jezeli korzysta się z przelewów zewnętrznych w duzej ilości to faktycznie
    niektóre banki mogą mieć lepszą ofertę.
    --
    Tomek K.
    http://www.bankier.pl/sp/tomek1972/

  • 10. Data: 2005-06-25 06:47:16
    Od: "krupex" <k...@W...pl>

    Użytkownik "Glenn"

    Jesli przyszła chwila wspomnień, to zakładałem konto jak było 16,5 % ehhhh,
    to były czasy!
    :)