  • Data: 2002-05-19 11:47:44
    Temat: Re: millennium - drugi zgrzyt - było: Millennium - pierwszy zgrzyt
    Od: c...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 19 May 2002 08:35:57 +0200, Izopropanol <m...@k...net.pl>
    wrote:

    >To popatrz się na to inaczej - spróbuj utrzymac 5-cio osobową rodzinę
    >za 2000. Gdyby ludziom zaproponowac cos takiego to rozlegly by
    >sięgłosy oburzenia, że to śmierć głodowa.
    >Nie zapominja rownież, że obciążenie kredytem mieszkaniowym będzie
    >trwało dobrych kilka lat w czasie których trzeba normalnie
    >funkcjonować.

    No to nie do końca się rozumiemy. Ja tylko uważam, że 400 na osobę na
    same koszty utrzymania mieszkania, to dużo. A czy 400 złotych
    wystarcza na życie, to inna sprawa. Ale to jakieś 13złotych na dzień,
    więc myślę, że jak ktoś się postara, to przeżyje. Zresztą, ludzie tak
    żyją w Polsce, więc musi się dać :)