  • Data: 2002-05-19 06:35:57
    Temat: Re: millennium - drugi zgrzyt - było: Millennium - pierwszy zgrzyt
    Od: Izopropanol <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 18 May 2002 21:24:14 GMT, c...@i...pl wrote:

    >Hm... A to nie na życie, tak w ogóle? 400 złotych na osobe musi
    >zostać, to nie miałoby sensu, jeśli taką kwotę trzeba by przeznaczyć
    >na koszty utrzymania mieszkania. Mieszkanie dla 5-cio osobowej rodziny
    >2000 - troszkę za dużo, tak myślę...

    To popatrz się na to inaczej - spróbuj utrzymac 5-cio osobową rodzinę
    za 2000. Gdyby ludziom zaproponowac cos takiego to rozlegly by
    sięgłosy oburzenia, że to śmierć głodowa.
    Nie zapominja rownież, że obciążenie kredytem mieszkaniowym będzie
    trwało dobrych kilka lat w czasie których trzeba normalnie
    funkcjonować.

    POZDR