  • Data: 2011-03-03 22:11:11
    Temat: Re: meritum bank odsyła mi przelewy
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    085 <z...@g...pl> napisał(a):

    > .... no wlasnie, czy tylko mi ? W czym moze byc przyczyna ? Wrocily mi juz
    > trzy przelewy mbank => meritum, jutro musze sprobowac z innych bankow. Czy
    > meritum tak miewa ? Probowac do skutku ?

    Z dokładnym sprawdzaniem danych, Meritum tak ma. To nie OF.
    Sprawdzają numer rachunku, z którego jest deklarowany wpływ środków, ale też
    dane adresowe Zleceniodawcy w przelewie. Kiedyś założyłem lokatę na żonę, ale
    przelew wykonywałem ze wspólnego konta w mBanku, więc na przelewie pojawiło
    się moje imię. Przelew wrócił. Przy kolejnym podejściu zmieniłem
    Zleceniodawcę na żonę, dane się zgadzały i lokata została założona.

    Tomek