  • Data: 2011-03-04 23:07:30
    Temat: Re: meritum bank odsyła mi przelewy
    Od: "085" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "085" <z...@g...pl> napisał w wiadomości news:4d7016ec$0>> Z
    dokładnym sprawdzaniem danych, Meritum tak ma. To nie OF.

    > To ładnie. Wpisałem dokładne dane - dam jutro znać, czy poskutkowało.
    >
    > Na swoją obronę dodam, że argumenty pana z ufolinii brzmiały mało
    > wiarygodnie: "że to się sprawdza" i że "to może wrócić" zamiast "w naszym
    > banku dane odbiorcy przelewu muszą być zgodne z danymi posiadacza r-ku"

    I bylo tak, jak pisaliscie. Po wpisaniu imienia i nazwiska wlasciciela r-ku
    przelew doszedl. Wniosek: faktycznie, jezeli do meritum nie dochodza
    przelewy zewnetrzne, sprawdzic adresata :]

    cale szczescie, ze to nie dziala na adres mieszkania albo kod pocztowy ;]

    p, zul