  • 1. Data: 2011-03-03 19:59:33
    Temat: meritum bank odsyła mi przelewy
    Od: "085" <z...@g...pl>

    ... no wlasnie, czy tylko mi ? W czym moze byc przyczyna ? Wrocily mi juz
    trzy przelewy mbank => meritum, jutro musze sprobowac z innych bankow. Czy
    meritum tak miewa ? Probowac do skutku ?

    Pan z ufolinii meritum usilowal mnie przekonac, ze to moja wina, bo na pewno
    cos zle wpisalem w tytul przelewu albo wpisalem zle nazwisko odbiorcy...
    bardzo mi sie nie podoba taki sposob wciskania kitu. Ale ostatecznie
    reklamacje przyjal...

    p, zul

  • 2. Data: 2011-03-03 20:32:35
    Temat: Re: meritum bank odsyła mi przelewy
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >... no wlasnie, czy tylko mi ? W czym moze byc przyczyna ? Wrocily mi juz
    >trzy przelewy mbank => meritum, jutro musze sprobowac z innych bankow. Czy
    >meritum tak miewa ? Probowac do skutku ?

    Meritum sprawdza, wbrew powszechnej opinii tej grupy, nazwę i adres
    odbiorcy. Lepiej wpisywać jak najmniej. Też miałem zwrotkę, zamiast nazwiska
    pozostał wpis "Meritum Bank" i nie przyjęli.

  • 3. Data: 2011-03-03 21:05:12
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 3 Mar, 21:32, "mx" <@m...@o...pl@> wrote:

    > Meritum sprawdza, wbrew powszechnej opinii tej grupy, nazw i adres
    > odbiorcy. Lepiej wpisywa jak najmniej. Te mia em zwrotk , zamiast nazwiska
    > pozosta wpis "Meritum Bank" i nie przyj li.

    A ja myślę, że od 1 marca mają jakieś poważne problemy z systemem, bo
    nie naliczają się odsetki od lokat jednodniowych, a jeśli się
    naliczają to pod koniec kolejnego dnia za dzień poprzedni, a cały
    system wygląda jakby mocno offlineował.

  • 4. Data: 2011-03-03 21:23:53
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]
    >nie naliczają się odsetki od lokat jednodniowych, a jeśli się
    >naliczają to pod koniec kolejnego dnia za dzień poprzedni, a cały

    Jak to się nie naliczają, na Silnym dodają na bieżącą. Tylko do 1 marca było
    "Odsetki - Kapitalizacja odsetek", a teraz "Kapitalizacja odsetek-Naliczanie
    odsetek". Nie wygląda to na poważną zmianę.

  • 5. Data: 2011-03-03 21:26:30
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    Silne to nie lokata.

  • 6. Data: 2011-03-03 21:36:37
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >"Tomek z Wawy" wrote in message
    >Silne to nie lokata.

    A lokata to nie jednodniowa, tylko 3-miesięczna z kapitalizacją dzienną.
    Mądralo. Komu by się chciało odsetki na lokacie sprawdzać codziennie, jak
    wiadomo ile ma być na zakończenie. Taka onlinowość nikomu nie potrzebna.

  • 7. Data: 2011-03-03 21:37:43
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-03-03 22:26, Tomek z Wawy pisze:
    > Silne to nie lokata.

    moja lokata z poniedziałku ma tak:

    Data ostatniej kapitalizacji: 02.03.2011
    Data najbliższej kapitalizacji: 03.03.2011
    Data umowy: 01.03.2011

    Czyli jest OK, była jedna kapitalizacja.

  • 8. Data: 2011-03-03 21:44:48
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    Właśnie powinieneś mieć dwie, skoro założyłeś 1.03! U mnie wczoraj
    odsetki pojawiły się dopiero koło 20, a dziś wcale. I u Ciebie widzę
    to samo.

  • 9. Data: 2011-03-03 21:50:30
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-03-03 22:44, Tomek z Wawy pisze:
    > Właśnie powinieneś mieć dwie, skoro założyłeś 1.03!

    Założyłem 01.03.
    Pierwsza kapitalizacja 02.03.
    Druga będzie 03.03 zapewne po zakończeniu dnia - bo jeszcze trwa.

    Popieram pomysł żeby pierwsza kapitalizacja była zaraz po założeniu
    lokaty, ale tak to nie ma nawet w Erze :-)

  • 10. Data: 2011-03-03 21:54:40
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    Kapitalizacja następuje każdej północy. Pierwsza była z 1 na 2 i druga
    z 2 na 3.