eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizmiana LOGINU w profilu zaufanym › Re: melduje, że nawet bez infolinii ZMIENIŁEM login w Profilu Zaufanym. Udało się.
  • Data: 2021-05-07 15:43:44
    Temat: Re: melduje, że nawet bez infolinii ZMIENIŁEM login w Profilu Zaufanym. Udało się.
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 7 May 2021 15:35:04 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

    > A co trzeba zrobić, żeby go odnowić?

    To co pisał Tom N:
    "Logujesz się starym "loginem", klikasz w odpowiednie miejsce, zmieniasz
    metodę z bankowego na SMS, potwierdzasz, autoryzujesz, zatwierdzasz,
    zmieniasz adres email (LOGIN), potwierdzasz, zatwierdzasz, autoryzujesz..."

    Po którymś tam zatwierdzeniu i autoryzacji system wymięka i jest spokój na
    3 lata.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Pieniądze szczęścia nie dają, lecz każdy chce to sprawdzić osobiście."
    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 08.05.21 10:32 PP
  • 10.05.21 10:47 Olin
  • 10.05.21 14:14 TomN

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1