  • 41. Data: 2004-02-02 10:01:22
    Temat: Re: mbankowym uciekinierom ostrzeżeń par
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "McMac" <m...@p...pl> wrote in message
    news:401e164e.6197361@news.gazeta.pl...
    > Inna przewaga pekao: transakcje karta sa widoczne naprawde online -
    tymczasem w
    > mbanku wyplata z euronetu pokazuje mi sie najwczesniej nazajutrz.

    Blokada pojawia sie natychmiast, a przynajmniej po 5 minutach (tyle mi
    zajmuje przejscie od bankomatu do domu).

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 42. Data: 2004-02-02 10:13:44
    Temat: Re: Handlobank (było Re: mbankowym uciekinierom ostrzeżeń par)
    Od: AlekO <b...@w...bez.spamu.pl>

    Użytkownik ~~ napisał:
    > Użytkownik "Marcin Kasperski" napisał:
    >
    > Pewnie gdyby doszło do fuzji BHW i BRE, to Handlo byłby do dziś. Nie
    powstałby
    > mBank, MultiBank.... Ale przyszedł citi-walec i wyrównał ;-((
    >
    > Ps. Marcin - były jeszcze wielofunkcyjne bankomaty (do dziś w ex Handlo). Także
    > zastrzeżenie karty od momentu zgłoszenia przez __telefon__ ! toż to był szok !
    > Takie banki jak pekaosa czy pkobp realizowały zastrzeżenie karty w ciągu 48h od
    > momentu zgłoszenia. Tak można by pewnie wyliczać długo...

    No warto by jeszcze dodać, że do konta można było mieć 5 kart, cztery
    debetowe: maestro, VE, VC i MC i kredytową MC i wcale nie było to takie
    drogie... a dawało pełną niezależność od organizacji.

    PS. A telefon mam nadal i przypomina mi na nim logo hB te piękne czasy :-)

    AlekO.

  • 43. Data: 2004-02-02 12:07:39
    Od: "Wojtek" <w...@W...gazeta.pl>

    myślę, że większość z nas zgodzi się z tymi argumentami, chociaż żal, że
    kończy się pewna epoka w działalności mbanku. Niestety BRE ma średnie wyniki
    i szuka zysku wszędzie, zamiast np. zgodnie z dawniejszymi zapowiedziami
    sprzedać część akcji mbanku na giełdzie

  • 44. Data: 2004-02-03 11:23:46
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On Mon, 2 Feb 2004 10:40:48 +0100, "Wojciech Nawara"
    <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> wrote:

    >Użytkownik "McMac" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    >tymczasem w
    >
    >Chyba sam nie wiesz o czym piszesz.

    Owszem, blokada pojawia sie od razu, chodzi mi o to, ze do czasu jej
    "zakonczenia", tej transakcji nie widac w historii...

    --
    - Maciej Kulawik ----------------
    - m...@p...pl --------------

  • 45. Data: 2004-02-03 11:25:03
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik "McMac" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Owszem, blokada pojawia sie od razu, chodzi mi o to, ze do czasu jej
    > "zakonczenia", tej transakcji nie widac w historii...

    Tak jest wszędzie. Po prostu tak wygląda płacenie kartą. W Pekao nie jest
    inaczej.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn