  • 21. Data: 2007-10-17 08:58:21
    Temat: Re: [mbank] zmiana w obsłudze historii operacji
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 16 Oct 2007 20:20:55 +0200, Marcin Mokrzycki napisał(a):

    > sprawdziłem u siebie na Operze, Firefoksie i IE i na żadnej z tych przeglądarek

    LOL
    Spróbuj zalogować się poprzez Maxthon`a .... kapa.
    Błąd 405 - problem programistyczny.

    Ale jaja - przecież Maxthon wykorzystuje silnik IE.

  • 22. Data: 2007-10-17 09:11:59
    Od: "MrMrooz " <m...@g...pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Dnia Wed, 17 Oct 2007 01:05:52 +0200,
    > osoba podpisana: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    > 1. A wuidziałeś emotkionka?
    Widziałem.

    > 2. Poza tym *w tym* zdaniu akurat nie ma ograniczenia. Gdyby było "I to
    > dla mnie jest KOLEJNA kolosalna zaleta przelewow zdefinowanych :)"
    > ciężko byłoby się do czegokolwiek przyczepić.
    Wziąłeś się za jedno zdanie z dwóch i się trochę czepiasz (jak dla mnie -
    bezzasadnie). Drugie zdanie sugeruje, że pisze o sobie, poza tym wyjaśnia
    jeszcze w kolejnym mailu.

    Proponuję EOT bo trochę odbiegamy od tematu.

    Pozdrawiam
    Michał M