  • 1. Data: 2007-10-15 14:37:41
    Temat: [mbank] zmiana w obsłudze historii operacji
    Od: m...@p...onet.pl

    Witam grupowiczów,
    Do tej pory przy przeglądaniu historii operacji można było kliknąć na daną
    operację środkowym klawiszem myszki (czyli rolką) i dane operacji ładnie sie
    otwierały w nowej karcie. Historia wykonanych już przelewów pozostawała otwarta
    w poprzadniej karcie. Umożliwiało to szybkie ponowne wykonanie danej operacji
    przez kliknięcie "wykonaj ponownie".

    Dzisiaj zauważyłem, że po kliknięciu na wykonaną w przeszłości operację w nowej
    karcie pojawia się.. przeszukiwarka historii! Oczywiście nie muszę tłumaczyć, że
    bardzo utrudnia to wykonanie stałych operacji. Każdy ponowny przelew trzeba
    szukać od nowa - to bardzo irytujące (a ja mam do obsługi zaledwie kilkanaście
    przelewów miesięcznie).

    Czy to tylko u mnie tak się dzieje, czy mBank postanowił wszystkich swoich
    klientów "uszczęśliwić" takim, nazwijmy to _bardzo grzecznie_, nieprzemyślanym
    rozwiązaniem?

    (Sprawdzane na Firefoksie i Operze.)

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-10-15 14:58:06
    Temat: Re: [mbank] zmiana w obsłudze historii operacji
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:2a63.000000d8.47137b35@newsgate.onet.pl, *Użytkownik* wrote:

> [...]
    >
    > Dzisiaj zauważyłem, że po kliknięciu na wykonaną w przeszłości
    > operację w nowej karcie pojawia się.. przeszukiwarka historii!

    Bo dane przelewu otweiraja sie teraz przy uzyciu Javascriptu a nie jako link
    bezposredni. Wszyscy tak beda miec.

> [...]
    > stałych operacji. Każdy ponowny przelew trzeba szukać od nowa - to
    > bardzo irytujące (a ja mam do obsługi zaledwie kilkanaście przelewów

    Stworz sobie przelewy zdefinowane. Klikniesz na liscie jego nazwe, wstawisz
    kwote i ewentualnie date i po sprawie. Po to one wlasnie sa.

    > Czy to tylko u mnie tak się dzieje, czy mBank postanowił wszystkich
    > swoich klientów "uszczęśliwić" takim, nazwijmy to _bardzo grzecznie_,
    > nieprzemyślanym rozwiązaniem?

    Wszyscy tak beda miec.

    Jak dla nie to bez wielkiej roznicy. Do powtarzajacyh sie przelewow
    stworzono dawno temu przelewy zdefiniowane. Powtarzanie przelwu z listy to
    raczej sie w wyjatkowych wypadkach wykorzystuje.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2007-10-15 16:23:40
    Od: m...@p...onet.pl

    > Bo dane przelewu otweiraja sie teraz przy uzyciu Javascriptu a nie jako link
    > bezposredni. Wszyscy tak beda miec.

    Czyli nie ma żadnej możliwości otworzenia tego w nowej karcie? :-/

    > Stworz sobie przelewy zdefinowane. Klikniesz na liscie jego nazwe, wstawisz
    > kwote i ewentualnie date i po sprawie. Po to one wlasnie sa.

    Wiem że istnieje taka możliwość, ale nie jestem w stanie tego zrobić.
    Po pierwsze kwoty są różne, a po drugie - pieniądze nie zawsze przychodzą
    do mnie w (tym samym) terminie.

    > Wszyscy tak beda miec.

    Rozumiem, że nie da się tego w żaden sposób zmienić?

    > Jak dla nie to bez wielkiej roznicy.

    Dla mnie to ogromna różnica (teraz na wielki minus).

    > Do powtarzajacyh sie przelewow stworzono dawno temu przelewy zdefiniowane.

    A co, jeśli kwoty przelewów są różne w każdym miesiącu?

    > Powtarzanie przelwu z listy to raczej sie w wyjatkowych wypadkach wykorzystuje.

    Zawsze tak robiłem i sobie chwaliłem. ;-)

  • 4. Data: 2007-10-15 16:33:00
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:2a63.000000ed.4713940b@newsgate.onet.pl, *Użytkownik* wrote:

    > Wiem że istnieje taka możliwość, ale nie jestem w stanie tego zrobić.
    > Po pierwsze kwoty są różne, a po drugie - pieniądze nie zawsze
    > przychodzą do mnie w (tym samym) terminie.

    Widac nie rozumiesz jak dzialaja przelewy zdefiniowane.
    Przelewy takie nei musza miec wpisanej kwoty (choc w mBanku moga miec).
    Zreszta przy kazdym klikaniu wykonaj przelew mozesz ta kwote zmienic (bo np
    wpisales sobie tam domyslna kwote).
    Po drugie przelewy zdefinowane nie maja okreslonej daty. Po prostu klikasz
    na liscie wykonaj przelew i mozesz opcjonalnie podac przyszla date jego
    wykonania.

    Po prostu przelewy zdefinowane to taka podreczna lista zdefinowanych czesto
    wykonywanych przelewow. Chcac jakis wykonac po prostu klikasz -> wykonaj
    przelew, podajesz kwote, wpisujesz sobie np numer aktualnej faktury,
    ewentualnie ustawisz przyszla date i gotowe.

    To dziala DOKLADNIE tak samo jak to co wczesniej robiles, tylko ty musiales
    tego szukac w historii a tu masz te przelewy zebrane w jedynm miejscu.

  • 5. Data: 2007-10-15 16:48:00
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    darnok pisze:
    [...]

    > To dziala DOKLADNIE tak samo jak to co wczesniej robiles, tylko ty
    > musiales tego szukac w historii a tu masz te przelewy zebrane w jedynm
    > miejscu.

    Jest jedna, dla niektórych *zasadnicza* różnica. Przelew z historii
    *trzeba* potwierdzać hasłem jednorazowym, a zdefiniowanego nie.
    KJ

  • 6. Data: 2007-10-15 17:08:24
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:ff05kr$4sv$1@inews.gazeta.pl, *Kamil Jońca* wrote:

    > Jest jedna, dla niektórych *zasadnicza* różnica. Przelew z historii
    > *trzeba* potwierdzać hasłem jednorazowym, a zdefiniowanego nie.
    > KJ

    I to jest KOLEJNA kolosalna zaleta przelewow zdefinowanych :) Nie musze
    klepac tych cyferek z komory.

  • 7. Data: 2007-10-15 17:49:43
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    darnok pisze:

    > I to jest KOLEJNA kolosalna zaleta przelewow zdefinowanych :) Nie musze
    > klepac tych cyferek z komory.

    Ale przyjmujesz do wiadomości, że inni mogą mieć inne wymagania?
    KJ

  • 8. Data: 2007-10-15 18:23:55
    Od: m...@p...onet.pl

    > Widac nie rozumiesz jak dzialaja przelewy zdefiniowane.

    Masz rację - nie rozumiałem (nie wnikałem w to) do tej pory. :-)

    [ciach]

    > To dziala DOKLADNIE tak samo jak to co wczesniej robiles, tylko ty musiales
    > tego szukac w historii a tu masz te przelewy zebrane w jedynm miejscu.

    Dziękuję bardzo za wyjaśnienie - na pewno się przyda. :-)

    Pozdrawiam. :-)

  • 9. Data: 2007-10-15 18:28:01
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    darnok <d...@a...spam.ch> wrote:

    > Stworz sobie przelewy zdefinowane. Klikniesz na liscie jego nazwe, wstawisz
    > kwote i ewentualnie date i po sprawie. Po to one wlasnie sa.

    Ale podatkowych i zusowych nie da sie zdefiniowac.

    a.

  • 10. Data: 2007-10-15 18:36:51
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:ff0a57$o3b$1@inews.gazeta.pl, *Kamil Jońca* wrote:

    > Ale przyjmujesz do wiadomości, że inni mogą mieć inne wymagania?

    A w ktorym miejscu wyrazilem sie ze to jest cecha ktora jest spelnieniem
    marzen KAZDEGO uzytkownika przelewow?
    Bo chyba nie w drugim zdaniu gdzie w pierwszej osobie chwale SOBIE to ze JA
    nie musze klepac cyferek?

    Chyba sam sobie dopowiedziales istnienie w mojej wypowiedzi kwantyfikatorow
    ZAWSZE, WSZYSCY, KAZDEMU.