  • 11. Data: 2007-10-15 19:07:19
    Temat: Re: [mbank] zmiana w obsłudze historii operacji
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 15 Oct 2007 20:36:51 +0200,
    osoba podpisana: darnok <d...@a...spam.ch>
    napisała:
    [...]
    > A w ktorym miejscu wyrazilem sie ze to jest cecha ktora jest spelnieniem
    > marzen KAZDEGO uzytkownika przelewow?

    "I to jest KOLEJNA kolosalna zaleta przelewow zdefinowanych :)" :-P

    Widzisz gdzieś w tym zdaniu ograniczenie?

    KJ

    You never know how many friends you have until you rent a house on the beach.

  • 12. Data: 2007-10-15 20:34:04
    Temat: Re: zmiana w obsłudze historii operacji
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 15 Paź, 19:08, "darnok" <darnok-
    allegroMALPAwpKROPK...@anty.spam.ch> wrote:

    > I to jest KOLEJNA kolosalna zaleta przelewow zdefinowanych :) Nie musze
    > klepac tych cyferek z komory.

    Bankomaty tez powinni tak unowoczesnic - a nie w kolko klepac ten pin
    i klepac....

  • 13. Data: 2007-10-16 14:41:15
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia 15 Oct 2007 16:37:41 +0200, m...@p...onet.pl napisał(a):

    > Witam grupowiczów,
    > Do tej pory przy przeglądaniu historii operacji można było kliknąć na daną
    > operację środkowym klawiszem myszki (czyli rolką) i dane operacji ładnie sie
    > otwierały w nowej karcie. Historia wykonanych już przelewów pozostawała otwarta
    > w poprzadniej karcie. Umożliwiało to szybkie ponowne wykonanie danej operacji
    > przez kliknięcie "wykonaj ponownie".

    Ale na karcie "Historia operacji" możesz sobie żądaną operację otworzyć w
    nowej karcie poprzez prawoklik, po czym wybrać "wykonaj ponownie".

  • 14. Data: 2007-10-16 16:19:18
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 16 Oct 2007 16:41:15 +0200, Artur wrote:

    > Ale na karcie "Historia operacji" możesz sobie żądaną operację otworzyć w
    > nowej karcie poprzez prawoklik, po czym wybrać "wykonaj ponownie".

    Nie można.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 15. Data: 2007-10-16 17:20:58
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Tue, 16 Oct 2007 18:19:18 +0200, Marcin Mokrzycki napisał(a):

    > Nie można.

    Eee - opowiadasz nie stworzone historie :)
    Jak nie można - jak można?

  • 16. Data: 2007-10-16 17:28:07
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 16 Oct 2007 19:20:58 +0200, Artur wrote:

    > Eee - opowiadasz nie stworzone historie :)
    > Jak nie można - jak można?

    Robiłeś tak od czasu ostatniej przerwy wdrożeniowej?

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 17. Data: 2007-10-16 17:39:32
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Tue, 16 Oct 2007 19:28:07 +0200, Marcin Mokrzycki napisał(a):

    > Robiłeś tak od czasu ostatniej przerwy wdrożeniowej?

    Przed napisaniem poprzedniego posta.
    Nie mam HyperCam`a - masz jakiś pomysł jak Ci to zeskrinować?

  • 18. Data: 2007-10-16 18:20:55
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 16 Oct 2007 19:39:32 +0200, Artur wrote:

    > Przed napisaniem poprzedniego posta.
    > Nie mam HyperCam`a - masz jakiś pomysł jak Ci to zeskrinować?

    Aż tak bardzo mi nie zależy :-)

    Natomiast sprawdziłem u siebie na Operze, Firefoksie i IE i na żadnej z
    tych przeglądarek nie udało mi się tego uzyskać. Co więcej na forum mBanku
    były wypowiedzi, że nie da się tego obejść ze względu na wywoływanie linków
    przez JavaScript.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 19. Data: 2007-10-16 23:05:52
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Kamil Jońca wrote on 2007-10-15 21:07:
    > "I to jest KOLEJNA kolosalna zaleta przelewow zdefinowanych :)" :-P
    >
    > Widzisz gdzieś w tym zdaniu ograniczenie?
    A widziałeś kolejne zdanie? "Nie musze klepac tych cyferek z komory."

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 20. Data: 2007-10-17 04:58:45
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 17 Oct 2007 01:05:52 +0200,
    osoba podpisana: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>
    napisała:

    > A widziałeś kolejne zdanie? "Nie musze klepac tych cyferek z komory."

    1. A wuidziałeś emotkionka?
    2. Poza tym *w tym* zdaniu akurat nie ma ograniczenia. Gdyby było "I to
    dla mnie jest KOLEJNA kolosalna zaleta przelewow zdefinowanych :)"
    ciężko byłoby się do czegokolwiek przyczepić.
    KJ

    "#define QUESTION ((bb) || !(bb))" - Shakespeare.