  • 1. Data: 2007-10-15 12:41:30
    Temat: gdzie najszybciej dostane numer konta online
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Witam,

    W którym banku online najszybciej przydzielą mi numer konta przez internet?

    oprócz tych
    mBank
    Inteligo
    Mulitbank
    BPH

    Jest możliwość aby w tym samym dniu kiedy złoże wniosek?

  • 2. Data: 2007-10-15 13:05:28
    Temat: Re: gdzie najszybciej dostane numer konta online
    Od: Quental <a...@g...com>

> [...]
    > Mulitbank
    > BPH
    >
    > Jest możliwość aby w tym samym dniu kiedy złoże wniosek?

    Nie jestem pewien, czy jak zakładasz przez internet, ale zakładając w
    mbanku lub multibanku przez telefon dostajesz numer od razu.

    Pozdrowienia,

  • 3. Data: 2007-10-15 13:25:44
    Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM>

    > Jest możliwość aby w tym samym dniu kiedy złoże wniosek?

    Majszybszy jest VW bank. Sprawdziłem

  • 4. Data: 2007-10-15 13:57:33
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Użytkownik "Karoll" <k...@w...plNOSPAM> napisał w wiadomości

    > Majszybszy jest VW bank. Sprawdziłem

    dzwonilem trzeba do nich wyslac poczta dokumenty.

    cos np. faksem?

  • 5. Data: 2007-10-15 14:12:21
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu bbl porozsypywal nastepujace haczki:
    > dzwonilem trzeba do nich wyslac poczta dokumenty.

    Olej grupowego trolla, wrzucajacego wszedzie info o vwbanku.

    --
    badzio

  • 6. Data: 2007-10-15 14:33:09
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 15 Paź, 15:57, "bbl" <b...@y...com> wrote:
    > Użytkownik "Karoll" <k...@w...plNOSPAM> napisał w
    wiadomościnews:fevpot$ste$1@news.onet.pl...

    > dzwonilem trzeba do nich wyslac poczta dokumenty.
    >
    > cos np. faksem?

    Chyba nigdzie nie zalozysz bez osobistej wizyty (lub ugoszczenia
    kuriera przywozoacego do podpisu wypelniony przez ciebie wniosek) bo
    nie wystarczy ksero dowodu - ktos musi ten dowod osobisty obejrzec.

  • 7. Data: 2007-10-15 15:23:35
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 15 Oct 2007 07:33:09 -0700, krzysztofsf wrote:

    > Chyba nigdzie nie zalozysz bez osobistej wizyty (lub ugoszczenia
    > kuriera przywozoacego do podpisu wypelniony przez ciebie wniosek) bo
    > nie wystarczy ksero dowodu - ktos musi ten dowod osobisty obejrzec.

    E tam, bank otwiera rachunek tylko do wpłat, dopiero po podpisaniu umowy i
    potwierdzeniu danych odblokowuje możliwości wypłaty.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 8. Data: 2007-10-15 16:53:38
    Od: Poldekk <n...@g...pl>

    krzysztofsf wrote:

    > Chyba nigdzie nie zalozysz bez osobistej wizyty (lub ugoszczenia
    > kuriera przywozoacego do podpisu wypelniony przez ciebie wniosek) bo
    > nie wystarczy ksero dowodu - ktos musi ten dowod osobisty obejrzec.

    E, jak zakładałem konto w mbanku, to nikt mojego dowodu osobistego nie
    oglądał. Wysałem ksero w kopercie i tyle. Konto działa do dziś.

  • 9. Data: 2007-10-15 20:06:38
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 15 Paź, 18:53, Poldekk <n...@g...pl> wrote:

    > E, jak zakładałem konto w mbanku, to nikt mojego dowodu osobistego nie
    > oglądał. Wysałem ksero w kopercie i tyle. Konto działa do dziś.

    Jak zakladalem kilka lat synowi rowniez - w miedzyczasie zmienily sie
    przepisy i musialem okazywac dowod kurierowi (zakladajac konto w
    mBanku synowi tylko wyslalem dokumenty w kopercie, bez zwrotnej wizyty
    kuriera).

  • 10. Data: 2007-10-15 20:11:58
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 15 Paź, 17:23, Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> wrote:

    > E tam, bank otwiera rachunek tylko do wpłat, dopiero po podpisaniu umowy i
    > potwierdzeniu danych odblokowuje możliwości wypłaty.

    Mozliwe - ale czy przy zakladaniu online, ktos uzyska odrazu ten
    numer, tak, zeby mogl wplacic? Komunikaty sa zwykle typu "Twoj wniosek
    zostal przyjety" a z kolei przed infolinia sie jeszcze nie
    zidentyfikuje. Mozesz podac konkretny przyklad banku, ktory po
    zalozeniu rachunku online podaje taka informacje?