  • 1. Data: 2004-02-20 06:53:36
    Temat: mbank z klasą...?
    Od: "Tomasz Rybiński" <r...@m...iinf.polsl.gliwice.pl>

    witam
    Na poczatek dnia chciałym się podzielić dobrą dla mnie wiadomością.
    Składałem w mbanku reklamację z prośbą o zwrot kosztów poniesionych
    w związku z opóźnieniem spłaty KK (nie poszedł zaplanowany przelew).
    Regulaminowo w zasadzie sprawa dla mnie przegrana (działanie systemu
    prawidłowe, itp).
    I już po dwóch dniach patrzę dziś na konto, i widzę operację na kwotę
    sugerowaną z opisem
    "sytuacja wyjątkowa - uznanie zwrot poniesionych kosztów" :-)
    Dziękuję niniejszym (tą drogą) pracownikom mbanku, może nie tyle
    prywatnie za "pozytywne rozpatrzenie sprawy", raczej za "życiowe"
    podejście do jednostkowych spraw i zrozumienie, że "prawidłowe
    działanie systemu bankowego" nie jest jedynym wyznacznikiem zadowolenia
    klienta ze współpracy z bankiem.
    pozdrawiam
    Dzidek

    PS1. No i jestem bez mała kilkaset przelewów do przodu :)
    PS2. Od dzisiaj spłacam KK dzień wcześniej. I tak też wszystkim radze.
    Szkoda zachodu.

  • 2. Data: 2004-02-20 07:48:52
    Temat: Re: mbank z klasą...?
    Od: LUZYTA <l...@n...gazeta.pl>

    Tomasz Rybiński wrote:
    > witam
    > Na poczatek dnia chciałym się podzielić dobrą dla mnie wiadomością.[...]

    W każdym bądź razie pamiętaj, że gdybyś kiedykolwiek nie był z mBanku
    zadowolony, to zawsze możesz go zaskarżyć...

    MSPANC ;-)

  • 3. Data: 2004-02-20 09:01:06
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "LUZYTA" <l...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > W każdym bądź razie pamiętaj, że gdybyś kiedykolwiek nie był z mBanku
    > zadowolony, to zawsze możesz go zaskarżyć...

    Np. do komisji etyki bankowej czy jakoś tak ;]]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2004-02-20 09:08:56
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2004 08:48:52 +0100, LUZYTA <l...@n...gazeta.pl>
    napisał:

    > W każdym bądź razie pamiętaj, że gdybyś kiedykolwiek nie był z mBanku
    > zadowolony, to zawsze możesz go zaskarżyć...

    ...bo to jest niezgodne z ich misją i obietnicami ;))
    --
    ______
    Pozdrowienia