  • Data: 2018-01-10 12:24:10
    Temat: Re: mbank, wymusza przejscie na konto firmowe?
    Od: "marcin" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kamil "Jońca"" wrote in message

    > No to zrób przelew do ZUS.
    > Podpowiem: Przelewy -> ostatni kafelek to przelew do ZUS.
    > Nie przechodzi?

    przeszło, takie banalne a ja na to nie wpadłem, bardzo dziekuje

    ale swoja droga, rozmawiałem z babką z mbanku na czacie i powiedziała, że
    musi byc konto firmowe, wtedy przejdzie, nawet wniosek o zmiane na firmowe
    mi wysłała. Totalnie głucha na moje słowa, że firmówka absolutnie mnie nie
    interesuje. głupio gadała ze ustawa nakazuje płacić zus z firmówki. Na moje
    pytanie, jaka ustawa? powiedziła po dłuższym czasie ....ustawa Mbamku ;)))