  • 1. Data: 2018-01-09 13:53:42
    Temat: mbank, wymusza przejscie na konto firmowe?
    Od: "marcin" <m...@o...pl>

    Place od lat zusy z konta prywatnego, żadna spółka, tylko osba fizyczna
    prowadząca DG, za 12/2017 tez chciałem zapłacic ale nie przechodzi, na
    infolini babka mówiła że musze przekształcić w firmowe, ale ja nie chce, tez
    tak macie że zus z prywatnego juz nie przejdzie?

  • 2. Data: 2018-01-09 14:03:08
    Temat: Re: mbank, wymusza przejscie na konto firmowe?
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 09.01.2018 o 13:53, marcin pisze:
    > firmowe, ale ja nie chce, tez
    > tak macie że zus z prywatnego juz nie przejdzie?

    dziwne, do tej pory w roku 2017 ZUS płaciłem z firmowego mając specjalne
    zlecenie dla ZUS.
    A od nowego roku płaci się ZUS przez zwykły przelew, więc tym bardziej
    nie powinno się wymagać konta firmowego.

  • 3. Data: 2018-01-09 16:04:21
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2018-01-09 o 13:53, marcin pisze:
    > Place od lat zusy z konta prywatnego, ?adna sp?ka, tylko osba fizyczna
    > prowadz?ca DG, za 12/2017 tez chcia?em zap?acic ale nie przechodzi, na
    > infolini babka m?wi?a ?e musze przekszta?ci? w firmowe, ale ja nie chce, tez
    > tak macie ?e zus z prywatnego juz nie przejdzie?

    5 stycznia m-Bank przysłał mi sms (przepisuję z telefonu):

    mBank: Przelew do ZUS po nowemu. Zobacz jak go poprawnie zlecić. Kliknij
    i sprawdz https://www.mbank.pl/zus-przelew

    a nie mam konta firmowego.
    Nie wiem co tam jest. Dopiero przy tej okazji przepisałem sobie ten
    adres na komputer.
    P.G.

  • 4. Data: 2018-01-10 10:06:43
    Od: "marcin" <m...@o...pl>

    Dziś znów próbowałem, mam taki komunikat i przelew nie przechodzi:

    Podany rachunek jest rachunkiem Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, zarejestruj
    przelew do ZUS-u

  • 5. Data: 2018-01-10 10:11:13
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2018-01-10 o 10:06, marcin pisze:
    > Dzi? zn?w pr?bowa?em, mam taki komunikat i przelew nie przechodzi:
    >
    > Podany rachunek jest rachunkiem Zak?adu Ubezpiecze? Spo?ecznych, zarejestruj
    > przelew do ZUS-u

    W takiej sytuacji bym zapytał infolinii co to znaczy zarejestruj.
    Może chodzi tylko o to, że ma to być zdefiniowany przelew, a nie
    wypełniany z palca.
    Daj znać jak się dowiesz, bo ja będę miał ten problem 15-go.
    P.G.

  • 6. Data: 2018-01-10 10:13:42
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "marcin" <m...@o...pl> writes:

    > Dziś znów próbowałem, mam taki komunikat i przelew nie przechodzi:
    >
    > Podany rachunek jest rachunkiem Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, zarejestruj
    > przelew do ZUS-u

    No to zrób przelew do ZUS.
    Podpowiem: Przelewy -> ostatni kafelek to przelew do ZUS.
    Nie przechodzi?

    KJ

    What's another word for "thesaurus"?
    -- Steven Wright

  • 7. Data: 2018-01-10 10:47:54
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2018-01-10 o 10:13, Kamil Jońca pisze:

    > No to zrób przelew do ZUS.
    > Podpowiem: Przelewy -> ostatni kafelek to przelew do ZUS.
    > Nie przechodzi?

    Spojrzałem teraz na ten link co mi przysłali.
    Dotychczas nigdy nie zwróciłem uwagi na to co jest po lewej stronie w
    czasie wykonywania przelewu do ZUS.
    Klikałem, że do ZUS, wpisywałem kwoty i wyślij.

    Może teraz tak to nie zadziała i trzeba korzystając jakoś z tego po
    lewej najpierw zarejestrować przelew. Może wymyślili, że nikt nie będzie
    za każdym razem wpisywał numeru konta i koniecznie musi najpierw
    zarejestrować ten numer, aby potem z niego korzystać.
    P.G.

  • 8. Data: 2018-01-10 10:52:46
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 9 stycznia 2018 13:53:43 UTC+1 użytkownik marcin napisał:
> [...]
    > infolini babka mówiła że musze przekształcić w firmowe, ale ja nie chce, tez
    > tak macie że zus z prywatnego juz nie przejdzie?

    Zmieniły się numery rachunków na zusy, może w tym jest problem?

    L.

  • 9. Data: 2018-01-10 11:34:45
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 10.01.2018 o 10:13, Kamil Jońca pisze:
    > No to zrób przelew do ZUS.
    > Podpowiem: Przelewy -> ostatni kafelek to przelew do ZUS.
    > Nie przechodzi?

    Na przykład w ING ja mam przelewy do ZUS wyszarzone,
    co robiłem: ręczny przelew na rachunek podany w https://eskladka.pl/

  • 10. Data: 2018-01-10 11:49:06
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Borneq <b...@a...hidden.pl> writes:

    > Na przykład w ING ja mam przelewy do ZUS wyszarzone,
    > co robiłem: ręczny przelew na rachunek podany w https://eskladka.pl/

    W inteligo też. Ale w banku jest "przelew do ZUS" i dalej "przelew do ZUS
    po nowemu". I sprawdziłem, przelew na jutro z kontem zusowym łyknął.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    The world is coming to an end ... SAVE YOUR BUFFERS!!!