  • Data: 2018-01-10 14:09:45
    Temat: Re: mbank, wymusza przejscie na konto firmowe?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oj tam, czepiasz się. Regulamin, ustawa, kto by tam czytał :P
    > A pewnie w regulaminie mają takie zapisy.

    Czy oni wszyscy nie mogą w końcu zmądrzeć i dać ludziom spokój?!!!

    Kiedyś dawno płaciłem ZUS z konta prywatnego - się okazało, że to jest
    związane z DG i nie można.
    Potem przez lata kolega wpłacał za nas z firmowego.
    Kilka lat temu się okazało, że z firmowego nie wolno płacić za ZUS bo
    wpłaty na ZUS to nasze prywatne wpłaty a nie firmowe.
    ZUS twierdził, że akceptował to bo kiedyś wyraził na to zgodę, ale już
    dłużej nie może na to przymykać oczu i teraz musimy płacić z prywatnych
    - i chyba gdzieś od 3..4 lat płacę z prywatnego.

    Znów coś ktoś miesza?
    P.G.