  • 1. Data: 2009-04-12 19:47:24
    Temat: Re: mbank vs alior vs e-getin
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Dlaczego nie rozważysz Eurobanku i lokat?

  • 2. Data: 2009-04-12 19:48:10
    Temat: mbank vs alior vs e-getin
    Od: almemento <a...@t...pl>

    witam.
    mam pytanie dotyczące opłat, kosztów, oraz odsetek w w/w bankach.
    aby uniknąc belkowego potrzeba 2,49zł odsetek.
    i teraz pytanie: gdzie najlepiej?

    w aliorze odsetki naliczane są codziennie, przykładowo dla kwoty
    1300zł
    połowa 650zł*6,5%/365=0,11zł (dziennie)*31dni = 3,41zł odsetek
    w e-getin, na TOP 6,5% maxymalnie 459,69zł - wtedy odsetki wyniosą
    2,49zł
    mBank - darmowy :), odsetki 2,49zł dla kwoty 720zł

    czy z tego wynika, że AliorBank najlepiej? (konto z lokatą O/N)

    Pozdrawiam serdecznie :)

  • 3. Data: 2009-04-12 19:55:15
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    >czy z tego wynika, że AliorBank najlepiej? (konto >z lokatą O/N)

    Nie, bo w Aliorze odsetki naliczane są od połowy salda - czyli nominalnie
    jest 3.25. Taki chłyt marketingowy

    --
    Darek

  • 4. Data: 2009-04-12 21:10:16
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Darek" <n...@p...maila.pl> napisał w wiadomości

    > Nie, bo w Aliorze odsetki naliczane są od połowy salda - czyli nominalnie
    > jest 3.25. Taki chłyt marketingowy

    a co ma wspolnego polowa salda z polowa oprocentowania?
    mozesz liczyc polowe salda * 6,5%...

  • 5. Data: 2009-04-12 21:58:27
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    nie, 12 kwi 2009 o 21:48 GMT, almemento napisał(a):

    > czy z tego wynika, że AliorBank najlepiej? (konto z lokatą O/N)

    Z tego nic nie wynika, bo nie wiem nawet co porownujesz

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 6. Data: 2009-04-13 07:21:01
    Od: almemento <a...@t...pl>

    Eurobanku nie rozważam, ze względu na opłaty. Rozważam oferty, gdzie
    wszystko mam darmowe.
    Co dokładnie porównuję? Ilość zarobionych odsetek na miesiąc, bez
    podatku belki - czyli do 2,49zł
    Załóżmy, że mam 1500zł do zdeponowania, gdzie (Alior, e-Getin, mBank),
    dostanę jak najwięcej odsetek?

    Liczę: mBank 4,15% - 2,49zł dla kwoty 720zł na eMax+ - więc zakładam 2
    eMax+ i deponuję po 720zł
    e-Getin 6,5% - 2,49zł dla kwoty 459,69zł na TOP - można
    tylko 1 TOP, więc co z resztą kasy?
    AliorBank 6,5% dla połowy środków, czyli 750zł - odsetki
    dziennie 0,13zł*31dni = 4,14zł - bez belkowego.
    Która oferta najlepsza?

  • 7. Data: 2009-04-13 07:28:19
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Z tą darmowością jest różnie. Spróbuj zlikwidować pakiet e-getin przed
    upływem 12 miesięcy, a zobaczysz jaki jest darmowy. Karta w Aliorze jest
    płatna.
    Dla kwoty 1500zł nie wiem czy jest sens w ogóle robić aferę. Bez karty i z
    takim wpływem w Eurobanku byś miał konto on-line za darmo i 7,50zł/mc przy
    korzystaniu z lokaty (np. 7 dni). Niemniej w moim przekonaniu cokolwiek
    wybierzesz będzie OK, bo kwota niewielka. Zatem i różnice groszowe. Pamiętaj
    tylko, że w Getinie nie możesz zrezygnować przed upływem roku, a w Aliorze
    musisz pozbyć się karty jeśli ma to być w ramach "mam wszystko darmowe".

  • 8. Data: 2009-04-13 07:47:05
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "almemento" <a...@t...pl> wrote in message
    n.googlegroups.com...
[...]

    Czy generalnie zabawa z unikaniem belkowego ma jakis sens przy tak malej
    kwocie? Zyskasz moze 1-1,5zl na miesiac.
    Jezeli dysponujesz chociazby 10 tys. to w Eurobanku konto jest darmowe, albo
    mozesz zrobic sobie wplyw 800zl z innego banku i konto tez jest gratis.
    Wowczas unikanie belkowego przy 6% na czysto powyzej 10 tys. zaczyna miec
    jakis sens.

  • 9. Data: 2009-04-13 10:17:53
    Od: BK <b...@g...com>

    On 13 Kwi, 09:28, "Szymon" <n...@o...pl> wrote:
    > Z tą darmowością jest różnie. Spróbuj zlikwidować pakiet e-getin przed
    > upływem 12 miesięcy, a zobaczysz jaki jest darmowy. Karta w Aliorze jest
    > płatna.

    No tak ale mozna jej nie zamawiac. Jesli konto ma byc do "odkladania"
    to po co karta? :)

  • 10. Data: 2009-04-13 15:24:23
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 13 Apr 2009 00:21:01 -0700 (PDT), almemento napisał(a):

    > Załóżmy, że mam 1500zł do zdeponowania, gdzie (Alior, e-Getin, mBank),
    > dostanę jak najwięcej odsetek?

    i naprawde dla takiej kwoty chce ci sie robic te wszystkie wyliczenia? o
    cale 2,50 odsetek? Nie szkoda ci tego czasu?

    --
    marcin