  • 1. Data: 2009-04-10 19:49:44
    Temat: mbank i problem z wypowiedzeniem umowy
    Od: Rafal Jankowski <r...@w...edu.pl>

    Mam ekonto w mbanku z umową na kredyt odnawialny i tą umowę chciałbym
    wypowiedzieć. Nie posiadam dowodu osobistego tzn. gdzieś chyba mam ten co
    jak nim prasnąć o stół to spada zielonym do góry. No i jest to dla tych
    jegomości problem. Ktoś może testował wyjście z takiej sytuacji?

  • 2. Data: 2009-04-10 20:18:51
    Temat: Re: mbank i problem z wypowiedzeniem umowy
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 10 kwiecień 2009 21:49
    (autor Rafal Jankowski
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <a...@o...wsisiz.
    edu.pl>):

> [...]
    > jak nim prasnąć o stół to spada zielonym do góry. No i jest to dla tych
    > jegomości problem. Ktoś może testował wyjście z takiej sytuacji?

    Ja. Wysłałem im pismo poleconym i kredyt zamknęli w ciągu chyba 2 tygodni,
    maks miesiąca. Żadnego dowodu nie przedstawiałem. Treść pisma:

    ============
    sprawa: wypowiedzenie Umowy o korzystanie z kredytu odnawialnego

    Ja, niżej podpisany XXXXXXXXXXXXXXXX, będący zdrowym na umyśle, a pomimo to
    legitymujący się dowodem osobistym ABC 123456 i posiadający polski PESEL
    12345678901, zameldowany w XXXXXXXXXXXXX, przy ulicy XXXXXXXXXXXXX XX
    wypowiadam niniejszym umowę o korzystanie z kredytu odnawialnego
    przyznanego w ramach eKonta: XX XXXX XXXX XXXX XXXX XXXX XXXX.
    Kredyt nie jest mi już potrzebny i proszę o jego zamknięcie w najkrótszym
    możliwym czasie nie niosącym za sobą dodatkowych opłat karnych.
    ============

    --
    Tristan

  • 3. Data: 2009-04-10 20:23:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Rafal Jankowski wrote:
> [...]
    > co jak nim prasnąć o stół to spada zielonym do góry. No i jest to dla
    > tych jegomości problem. Ktoś może testował wyjście z takiej sytuacji?

    List polecony z wypowiedzeniem umowy nr xyz j est wystarczający.
    Nie słuchać żadnych głupich babek pitolących o koniecznosci zglaszania
    tego na infolini, kodach jednorazowych w celu potwierdzenia dyspozycji,
    ksera dokumentów itp itd.
    Byleby podpis byl podobny bo sie przyczepia.

  • 4. Data: 2009-04-10 20:25:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tristan wrote:
    > Kredyt nie jest mi już potrzebny i proszę o jego zamknięcie w najkrótszym
    > możliwym czasie nie niosącym za sobą dodatkowych opłat karnych.

    KC.
    Art. 387. § 1. Umowa o świadczenie niemożliwe jest nieważna.

  • 5. Data: 2009-04-10 20:29:49
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    Jakoś tak mi się nasunęło....

  • 6. Data: 2009-04-10 20:40:22
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 10 kwiecień 2009 22:25
    (autor witek
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <groa0s$442$2@inews.gazeta.pl>):

    > KC.
    > Art. 387.  § 1. Umowa o świadczenie niemożliwe jest nieważna.

    Nie rozumieć...

    --
    Tristan

  • 7. Data: 2009-04-10 20:41:39
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 10 kwiecień 2009 22:29
    (autor J.S
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <groaca$pm8$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Jakoś tak mi się nasunęło....

    Gupio ci się nasunęło... teraz moda na opluwanie mBanku, cos w
    stylu ,,wyrzuć popa do klopa'' sprzed paru lat. A teraz wszystkie banki
    pogarszają warunki... Więc mBank nadal jest debeściak.

    --
    Tristan

  • 8. Data: 2009-04-10 20:46:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tristan wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z piątek 10 kwiecień 2009 22:25
    > (autor witek
    > publikowane na pl.biznes.banki,
    > wasz znak: <groa0s$442$2@inews.gazeta.pl>):

    > Nie rozumieć...

    no,
    chodziło mi o ten fragment, zeby bylo bez opłat karnych.

  • 9. Data: 2009-04-10 20:51:02
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "witek" news:gro9ro$442$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    > ksera dokumentów itp itd.
    > Byleby podpis byl podobny bo sie przyczepia.

    Pozwolę sobie zrobić lekki OT. Rozumiem, że podobne procedury obowiązują
    przy wypowiadaniu umów o prowadzenie rachunku. Tj. wysyłam poleconym
    pisemko, że nie chcę dalej z nimi być i to powinno wystarczyć. Pytam się o
    to dlatego, że dotarły do mnie słuchy, że zanim wyślemy do mBanku papiery
    związanie z zamknięciem konta trzeba podobno ten fakt zgłaszać na mLinii.

  • 10. Data: 2009-04-10 20:53:19
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 10 kwiecień 2009 22:46
    (autor witek
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <grob77$brs$1@inews.gazeta.pl>):

    > chodziło mi o ten fragment, zeby bylo bez opłat karnych.

    No i? Nie dali żadnych opłat. O co Ci chodzi?

    --
    Tristan