  • 1. Data: 2003-11-26 10:23:57
    Temat: mbank robi na szaro
    Od: "klient" <k...@o...pl>

    nie dajcie się biurokratom z mbanku &#8211; dzięki ich promocji tsl+ zrezygnowałem z
    linii kredytowej w wys.7000 w innym banku i chciałem przenieść do mbanku 3500,
    niby szybko i wspaniale bez prowizji &#8211; rzeczywistość jest taka że żądają opinii

    i potwierdzenia zamknięcia linii kredytowej w poprzednim banku, co trochę
    kosztuje &#8211; tak więc zostałem na lodzie, bo tam mam zamkniętą linię, a tu
    jeszcze nie otworzoną bo ciągle mnożą koszty (wyjdzie ok.80 zł, a tam miałem
    jeszcze przez pół roku 7 tyś. za friko) i trudności, w kosmos z takim bankiem

  • 2. Data: 2003-11-26 11:21:58
    Temat: Re: mbank robi na szaro
    Od: "evelyna" <e...@r...fm>

    Użytkownik "klient" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    miałem
    > jeszcze przez pół roku 7 tyś. za friko) i trudności, w kosmos z takim

    Dziwne to co piszesz, ja przeczytalam na ich stronie jakie sa wymagane
    dokumenty.
    Wystarczylo zagladnoc tutaj:
    http://www.mbank.com.pl/oferta/kredyty/dokumenty.htm
    l#tab2.1

    evelyna

  • 3. Data: 2003-11-26 11:51:07
    Od: "Ijon" <i...@b...pl>

    "klient" <k...@o...pl> wrote in message
    > nie dajcie się biurokratom z mbanku &#8211; dzięki ich promocji tsl+
    zrezygnowałem z
    > linii kredytowej w wys.7000 w innym banku i chciałem przenieść do mbanku
    3500,

    Hmm - moze zamknales linie bez konsultacji z mBankiem.
    Ja otwieralem ostatnio linie w Multibanku (w koncu ten sam BRE ?) i
    wystarczylo pisemne zobowiazanie ze zamkne dotychczasowa linie w ciagu 7
    dni.

  • 4. Data: 2003-11-26 14:09:04
    Od: "erynia" <e...@n...forumakad.pl>

    korzystalam z ofert mbanku program TSL+ i pzrenosilam kredyt z Kredyt banku,
    nikt ode mnie nie zadal zadnych oplat za potwierdzenie wplywu, a samo
    przeniesienie kredytu odbylo sie bez jakichkolwiek stresow. Wystraczylo
    jednak poczekac na odpowiedz mbanku w sparwie przyznania srodkow na
    przeniesienie kredytu. I to wszystko. Jednym slowem czegos nie doczytales.

    ----
    erynia

  • 5. Data: 2003-11-26 21:23:17
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

> [...]
    zrezygnowałem z
    > linii kredytowej w wys.7000 w innym banku i chciałem przenieść do mbanku

    :-)
    najwspanialsze w ty wszystkim sa pretorianskie odpowiedzi
    np:
    - typ prawniczy:
    Dziwne to co piszesz, ja przeczytalam na ich stronie jakie sa wymagane
    dokumenty.

    - typ blondynki:
    Hmm - moze zamknales linie bez konsultacji z mBankiem.

    - typ krakowski
    Wystraczylo jednak poczekac na odpowiedz mbanku w sparwie przyznania srodkow

    Kto da więcej ? :-))))) temat beznadziejnosci mbankowej obslugi i racji
    wyciaganych dla jego obrony zaczyna byc lepszy od wszelkiej masci stron z o
    Wąchocku

  • 6. Data: 2003-11-27 09:24:20
    Od: "evelyna" <e...@r...fm>

    Użytkownik "Krab" <k...@p...of.pl> napisał w wiadomości

    > Kto da więcej ? :-))))) temat beznadziejnosci mbankowej obslugi i racji
    > wyciaganych dla jego obrony zaczyna byc lepszy od wszelkiej masci stron z
    > Wąchocku

    Spostrzezenia socjologiczne godne pani Sztaniskis :-) Owe racje, jak
    piszesz, nie sa wyciagane dla obrony mbanku, a raczej dla wskazania
    bezmyslnosci (nie pogniewaj sie klient) niektorych przyszlych lub obecnych
    jego uztkownikow.

    evelyna

  • 7. Data: 2003-11-27 11:45:56
    Od: Hubert <h...@o...pl>

    >Hmm - moze zamknales linie bez konsultacji z mBankiem.
    >Ja otwieralem ostatnio linie w Multibanku (w koncu ten sam BRE ?) i
    >wystarczylo pisemne zobowiazanie ze zamkne dotychczasowa linie w ciagu 7

    7 dni? IMHO powinni, po przyznaniu kredytu, sami go spłacić w
    poprzednimn banku... Ale może za dużo wymagam? :-(

    pozdrawiam
    Hubert

    Ludzie są fajni jak są skromni :-)

  • 8. Data: 2003-11-28 16:52:16
    Od: "Ijon" <i...@b...pl>

    "Hubert" <h...@o...pl> wrote in message

    > 7 dni? IMHO powinni, po przyznaniu kredytu, sami go spłacić w
    > poprzednimn banku... Ale może za dużo wymagam? :-(

    :-) I wtedy masz dwie linie ? Bo chyba nie zamkna za Ciebie :-)