  • 11. Data: 2002-03-23 22:41:38
    Temat: Re: mbank-przeklewy wewnetrzne
    Od: "Jurek" <n...@p...onet.pl>

    Oj, cos mi sie przypomina.
    Kiedys to przerabialem. Jesli poda sie numer rachunku w mBanku w
    niewlasciwej postaci, to tak sie wlasnie dzialo.
    Czy numer rachunku jest podany w nowej postaci z cyframi kontrolnymi i
    zerami w srodku?

  • 12. Data: 2002-03-25 13:17:46
    Od: "Piotrek" <k...@o...pl>

    A ja zauwazylem rzecz nastepujaca: robie przelew, przelana kwota pojawia sie
    natychmiast na docelowym rachunku, ale niestety zeby ja pobrac z tego
    rachunku z bankomatu to musze poczekac. Nie wiem ile, na drugio dzien sa,
    zaraz po - nie ma.
    I to bradzo zle. Zawiodlem sie na mBanku.

    Piotrek

  • 13. Data: 2002-03-25 13:39:01
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > zaraz po - nie ma.
    > I to bradzo zle. Zawiodlem sie na mBanku.

    A to bardzo dziwne.
    Robie przelewy zanim pojde do sklepu z eMaxa na EKonto
    sklep mam 1 drogi
    zakupy z 10-20 minut
    Karta zawsze dziala - kasa jest...
    To co??? :) Mnie dziala a Tobie nie?

  • 14. Data: 2002-03-25 13:50:13
    Od: Mariusz Borowski <m...@e...pw.edu.pl>

> [...]
    > zaraz po - nie ma.
    > I to bradzo zle. Zawiodlem sie na mBanku.

    Juz wiele razy pobieralem pieniadze z bankomatu, robiac przelew przez
    telefon chwilę przed pobraniem z bankomatu. Zawsza działa.

    Pozdrawiam,
    Mariusz

  • 15. Data: 2002-03-25 19:10:40
    Od: "Wanias" <w...@U...tlen.pl>

    > zeby ja pobrac z tego
    > rachunku z bankomatu to musze poczekac. Nie wiem ile, na drugio dzien sa,
    > zaraz po - nie ma.

    Do NESTE mam 5 min. drogi. Od paru miesięcy tydzień w tydzień przelewam
    forse z emaxa i od razu jade na stację. Zawsze działało.

    --
    Pozdrawiam,
    Wanias

  • 16. Data: 2002-03-25 21:13:59
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Do NESTE mam 5 min. drogi. Od paru miesięcy tydzień w tydzień przelewam
    > forse z emaxa i od razu jade na stację. Zawsze działało.

    Mnie mBank tez dziala on-line... Multi -> Multi tez.
    Moze troche OT, ale troche mnie wkurza, ze przelew z BRE ->mBank/Multi idzie
    czasem dluzej niz niz normalny eliksir do innego banku :(((
    A jeszcze jedno - czy mBank -> Multi idzie on-line ?
    pzd

  • 17. Data: 2002-03-25 22:27:09
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A jeszcze jedno - czy mBank -> Multi idzie on-line ?

    nie

  • 18. Data: 2002-03-26 09:54:02
    Od: holyboy <h...@N...com>

    ... Zdaje się, że w Pn, 25 mar 2002 19:10:40 GMT Wanias napisał (a):

    > Do NESTE mam 5 min. drogi. Od paru miesięcy tydzień w tydzień
    > przelewam forse z emaxa i od razu jade na stację. Zawsze działało.

    a ze sie zapytam... po co przelewasz z emaxa skoro i tak placisz karta?

  • 19. Data: 2002-03-26 10:02:40
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > a ze sie zapytam... po co przelewasz z emaxa skoro i tak placisz karta?

    no jak to po co - ma kase duzoa na eMaxie i nie wozi do niej akrty :)

  • 20. Data: 2002-03-26 10:04:21
    Od: holyboy <h...@N...com>

    ... Zdaje się, że w Wt, 26 mar 2002 10:02:40 GMT AMRA napisał (a):

    > no jak to po co - ma kase duzoa na eMaxie i nie wozi do niej akrty
    > :)

    acha..
    lucky man;-)