    From: Imka <s...@g...pl>
    Subject: Re: mbank - nowa historia
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 3 Oct 2019 20:38:24 +0200

    Dnia Thu, 3 Oct 2019 11:16:56 +0200, J.F. napisał(a):

    > Przeciez byl w "starej historii" ?

    Geez... pisałam kilka razy, owszem, był, ale bez możliwości skorzystania
    z nowych hyper-super-extra udogodnień, choćby takich jak historia
    jednego kontrahenta czy historia operacji z własnymi tagami.
    Był, ale tylko wg starych filtrów, nowe filtry są super, ale bez
    możliwości żadnego eksportu.

    > Twoj wybor, ja bym zostawil te mbankowe, albo poszukal jakiejs
    > wydzielonej przeglarki.

    Eeee... leniwa jestem. A póki SMSy na koszt banku mnie bawią, to nic u
    siebie nie zmienię. Poczekam aż zmądrzeją ;)

    > Czemu - do tego wlasnie ciasteczka sa.

    Riiili...? A ja myślałam, że ciasteczka to tylko taki śmietnik po sesji
    i nadają się wyłącznie do kasowania ;)

    > Ciekawe kiedy Ci wypowiedza umowe, bo za duzo na SMS wydaja :-)
    > Albo cie beda bombardowac mailami o autoryzacji mobilnej :-)

    Zacznę ich wtedy bombardować mailami z prośbą o gratisowe dostarczenie
    smartfona z opłaconym wieczyście numerem wyłącznie na potrzeby bankowej
    autoryzacji SMS (też potrafię mieć głupie pomysły ;)

    --
    Imka