  • Data: 2004-02-24 12:03:58
    Temat: Re: mbank (nie o wprowadzeniu oplat...)
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Inteligo tak ma np. Tylko kto by sie bawił w "oscylowanie" za pomocą
    > bankomatów i przy tak marnych % ?

    Zaraz, zaraz: małe?
    Moje (być może błedne, bo na szybko robione) szacunki wskazują, że przy limicie
    dziennym wypłat z bankomatu 5000 zł i średniej różnicy między datą księgowania,
    a transakcji 4 dni można zyskać rocznie ponad 1000 zł. Mało?

    Dlatego nie wydaje mi się to prawdopodobne, żeby jakiś bank pozwalał sobie na
    takie straty na własne życzenia. Być może jest jakaś korekta na koniec miesiąca
    (jak np. w BPHPBK)?

    Jacek