    From: "Glenn" <g...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank (nie o wprowadzeniu oplat...)
    Date: Wed, 25 Feb 2004 12:20:31 +0100
    Sender: g...@o...pl@dial-6122.wroclaw.dialog.net.pl

    > Motasz. Bank traci(łby). To jest ta zasada.

    To nie jest zasada tylko Twoje gdybanie. Jeżeli na takim sposobie liczenia
    odsetek bank traci kwotę x a wdrożenie systemu liczącego inaczej kosztuje
    kwotę y, to jeżeli x jest znacząco mniejsze od y, to bankowi nie opłaca się
    zmieniać sposobu liczenia odsetek. Takie to trudne do pojecia?

    > W każdym bądź razie nie co 2 dni jak napisałaś.

    I nie codziennie jak napisałeś. Uscisliwszy - wymaga to latania do
    bankomatu/kasy tak często, jak to konieczne, aby saldo było zawsze 2xwiększe
    od posiadanych środków.

    > :-) Powtarzam do znudzenia: bank, który nie potrafi u siebie
    zaimplementować
    > właściwego sytemu liczenia odsetek. Nie sądzisz, że jednak ma to coś
    wspólnego z
    > poziomem technologicznym.

    Skąd wiesz, że nie potrafi? Raczej mu się nie opłaca.

    Ciebie

    > Statystyka - mówi Ci to coś? + zdrowy rozsądek (zasada minimalizacj
    kosztów :-)

    Najpierw trzeba znać te koszty. Ty ich nie znasz. A co do statystyki, to
    reprezentatywnośc próby ludzi z pbb jest żadna. A Ty nawet nie jesteś w
    stanie sprawdzić, czy na owej próbie zjawisko jest masowe. Więc to, że
    napiszesz mądre słowo "statystyka" w żaden sposób nie podnosi wartości
    Twojej argumentacji.

    10,

    > Zaproponuj lepszą definicję masowości.

    Nic nie będę proponować. To Ty postawiłeś tezę o masowości. Więc albo ją
    udowodnij, albo się z niej wycofaj.

    To nie grupa pl.problemy.życiowe

    --
    Pozdrowienia,