  • 21. Data: 2004-10-15 17:29:24
    Temat: Re: mbank nareszcie w gore..
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Piter napisał:

    > Zeus no i co z tego jak ekonto włodarze Mbanku mają głęboko w d... :( Cały
    > czas 3%

    To i tak nie najgorzej... Zawsze mozesz 3mac kase na e-maxie i
    przeplacac w razie potrzeby na e-konto.

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos(at)op.No.More.Spam.polska

  • 22. Data: 2004-10-15 17:37:48
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska> wrote:
    > To i tak nie najgorzej... Zawsze mozesz 3mac kase na e-maxie i
    > przeplacac w razie potrzeby na e-konto.

    jesli w ogole tam trzyma pieniadze i ma rachunek ;)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 23. Data: 2004-10-15 20:28:58
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 15 Oct 2004 10:27:14 +0200, Łukasz Białek
    <l...@g...pl> wrote:

    >I jeszcze eMAX 4,80%
    >Ktoś pamieta jakie było jeszcze wczoraj?
    4,30%

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 24. Data: 2004-10-15 20:30:35
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 15 Oct 2004 10:20:00 +0100, "Dave" <d...@o...pl> wrote:

> [...]
    ml

    >a mimo tego nadal VW gora...
    jak to gora? u mnie pokazuje 4,00% po zalogowaniu.

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 25. Data: 2004-10-15 20:37:54
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > jak to gora? u mnie pokazuje 4,00% po zalogowaniu.

    Na Pluskoncie? Ciekawostka - masz indywidualne warunki :-) ?

  • 26. Data: 2004-10-15 22:04:51
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    Dnia 04-10-15 12:09, Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał :
    > Oficjalny komunikat:
    > http://banki.prnews.pl/index.php/display,6960

    albo ślepy jestem, albo coś tu nie gra

    na stronie http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oprocentowanie.ht
    ml

    mBIZNES max ma 4,30% !!!!!!!!!!!!!!

    tak zróżnicowali, jak w VWBD (firmowe gorsze od indywidualnego)

    andy_nek

  • 27. Data: 2004-10-16 08:28:24
    Od: "Paweł" <t...@o...pl>

    za późno i za mało

    poki co kasa powędrowała na OKO ing

    mbank zaczyna mi służyc tylko do przyjmowania przelewów

    bo przelewów z niego robic sie nie opłaca (VW i Lukas mają tańsze)
    kasy trzymać sie w nim nie opłaca (na rynku sporo ofert lepszych - choćby VW
    Lukas czy OKO ing)

    jak tak dalej pójdzie to dojdę do wniosku że mbank robi sie niepotrzebny - a
    tak kiedys było miło

  • 28. Data: 2004-10-16 11:56:48
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 15 Oct 2004 22:37:54 +0200, "Glenn" <g...@b...pl>
    wrote:

    >Na Pluskoncie? Ciekawostka - masz indywidualne warunki :-) ?
    na e-direct :) nigdy sie nie zastanawialem jak sie nazywa ten rachunek
    ktory mam w VW :) a to z powodu ogolnego balaganu na ich stronach :)

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?