  • 1. Data: 2004-10-14 21:25:35
    Temat: Gdzie najlepiej wziasc kredyt ratalny?
    Od: "<buraxta>" <b...@o...pl>

    Witam, kolega planuje zakupić zestaw komputerowy na raty. W sklepie
    zaoferowali mu kredyt ratalny "Beneficjent" czy jakoś tak. Wychodzi tam
    18% w skali roku + 16% kwoty kredytu jako prowizja. Nie ukrywam, że
    trochę się to nie opłaca. Kolega pracuje legalnie, umowa pracy na razie
    na czas określony - pozostało mu jeszcze 7 miesięcy, i taki też planuje
    okres spłaty kredytu. Czy może grupowicze mogliby doradzić jakieś tańsze
    źródło gotówki?

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 2. Data: 2004-10-14 21:36:35
    Temat: Re: Gdzie najlepiej wziasc kredyt ratalny?
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 14 Oct 2004 23:25:35 +0200, <buraxta> <b...@o...pl> napisał:

> [...]
    > na czas określony - pozostało mu jeszcze 7 miesięcy, i taki też planuje
    > okres spłaty kredytu. Czy może grupowicze mogliby doradzić jakieś tańsze

    A nie oplaca mu sie chociaz monitora kupic w Media Markt czy w EuroAgd na
    raty 0% ?
    Komputer to nie wiem, co tam oferuja, ale monitory, drukarki to moze sie
    oplacic?

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 3. Data: 2004-10-15 14:53:47
    Od: "<buraxta>" <b...@o...pl>

    krzysztofsf wrote:
    > A nie oplaca mu sie chociaz monitora kupic w Media Markt czy w EuroAgd
    > na raty 0% ?
    > Komputer to nie wiem, co tam oferuja, ale monitory, drukarki to moze
    > sie oplacic?

    Niestety w MediaMarkt odmówili mu kredytu, tzn. to chyba Lukas obsługuje
    płatności ratalne w MM?

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 4. Data: 2004-10-20 17:47:19
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

[...]

    Nie wiem czy to się opłaca. Monitor w media kosztuje 1000, a w "normalnym"
    sklepie jakieś 700 zł.
    Co z tego, że kredyt zerowy jak za monitor przepłacasz ze 30 %

    Tomek

  • 5. Data: 2004-10-20 18:33:07
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Co z tego, że kredyt zerowy jak za monitor przepłacasz ze 30 %

    Ciekawostka - o monitorach się nie wypowiadam, ale drukarki w MM są w tej
    samej cenie lub tańsze.

  • 6. Data: 2004-10-25 19:17:48
    Od: "pytajnik" <s...@g...hell>

> [...]
    > sklepie jakieś 700 zł.
    > Co z tego, że kredyt zerowy jak za monitor przepłacasz ze 30 %

    Jakie 0% ? W zeszla sobote pewna znana mi osoba chciala to i owo (okolo 4000
    PLN) kupic w MM (faktycznie powinni tego zabronic). Zrezygnowala, bo
    zaspiewali sobie 30% odsetek. A mialo byc tak pieknie, 0%...

    Pytajnik