  • 11. Data: 2004-10-15 09:50:19
    Temat: Re: mbank nareszcie w gore..
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)"

    zaden

    ING OKO 5,25 i kapitalizacja miesieczna

  • 12. Data: 2004-10-15 09:55:45
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zeus" <z...@f...de> napisał w wiadomości
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oprocentowanie.ht
    ml

    pewnie za dużo kasiorki do innych banków odjeżdżało :)

  • 13. Data: 2004-10-15 10:09:17
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Oficjalny komunikat:
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,6960

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 14. Data: 2004-10-15 10:54:12
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > I jaki sens ma teraz eMax lokata dla kwot do 99999,99 zł?
    > Oprocentowanie 4,80%

    Taki jak krótkoterminowe lokaty w Lukasie z % niższymi niż te na ekoncie PRO
    :-D Z tym, że o ile Lukas może jeszcze liczyc na lokaty klientów
    "placówkowych" (emeryci?), to na co liczy mbank zaiste nie wiem :-)

  • 15. Data: 2004-10-15 11:23:07
    Od: Laik <e...@m...pl.wywal.to>

    Cześć Michał 'Amra' Macierzyński
    Fri, 15 Oct 2004 12:09:17 +0200 napisałeś:

    > Oficjalny komunikat:
    > http://banki.prnews.pl/index.php/display,6960

    "Domena banki.prnews.pl jest utrzymywana w sieci home.pl.
    W chwili obecnej pod tym adresem nie ma żadnego serwisu WWW - dysponent
    domeny nie wykupił usługi serwera wirtualnego."
    ?
    --
    Laik

  • 16. Data: 2004-10-15 15:08:20
    Od: "Piter" <p...@t...pl>

    "Zeus" news:cko1q9$nd5$1@news.onet.pl
    > Wiem, ze eMax mial do tej pory 4,30 %, a pozostałe nie wiem, ale dobre i
    te
    > 0,5 PP na eMaxie.

    Zeus no i co z tego jak ekonto włodarze Mbanku mają głęboko w d... :( Cały
    czas 3%

  • 17. Data: 2004-10-15 15:09:07
    Od: "Piter" <p...@t...pl>

    "Dave" news:cko1bf$dqu$1@inews.gazeta.pl
    > a mimo tego nadal VW gora...

    Jak by jeszcze znieśli prowizję od wypłat poniżej 400 zł z bankomatów było
    by naprawdę super :)

  • 18. Data: 2004-10-15 15:49:58
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piter <p...@t...pl> wrote:
    > Jak by jeszcze znieśli prowizję od wypłat poniżej 400 zł z bankomatów
    > było by naprawdę super :)

    Gdyby zniesli prowizje, to musieliby obnizyc oprocentowanie. cos za cos

  • 19. Data: 2004-10-15 16:22:31
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    "Piter" <p...@t...pl> wrote in message
    > "Dave" news:cko1bf$dqu$1@inews.gazeta.pl
    >
    > Jak by jeszcze znieśli prowizję od wypłat poniżej 400 zł z bankomatów było
    > by naprawdę super :)

    jest naprawde super :-) Po co mam wyplacac mniej niz 400zl ? Nie widze
    potrzeby.

    D.

  • 20. Data: 2004-10-15 17:05:02
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > :-D Z tym, że o ile Lukas może jeszcze liczyc na lokaty klientów
    > "placówkowych" (emeryci?), to na co liczy mbank zaiste nie wiem :-)

    Na bezwładność klientów i opinii internautów że mbank nadal jest the best

    Adam