  • Data: 2004-02-06 10:03:02
    Temat: Re: mbank - mini ankieta
    Od: "yamma" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "user" <...@...com> napisał w wiadomości
    news:bvvhim$956$1@inews.gazeta.pl...

    > "sg" <netty@poczta._wywal_to_onet.pl> wrote in message

    > moze
    > na

    > zabieram kase i spadam z mbanku do citibanku

    To się najpierw dobrze zastanów! Ja przez pierwszy tydzień nie mogłem
    założyć internetowej lokaty na swoim koncie (musiałem to zrobić dopiero przy
    pomocy CitiPhone) a do tej pory (trzy tygodnie) nie mogę tą lokatą zarządzać
    z poziomu interfejsu internetowego. Pewnie jak będę chciał ją zlikwidować,
    będę musiał znowu zrobić to przez CitiPhone...
    yamma