  • Data: 2019-02-08 12:02:57
    Temat: Re: mbank kredyt got?wkowy, wcze?niejsza sp?ata?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 8 lutego 2019 11:31:44 UTC+1 użytkownik Michał Jankowski napisał:

    > No ale powiedzmy chcę sprzedać mieszkanie i kupić inne? Przecież nie
    > sprzedam najpierw, bo dokąd się wyprowadzę? Jak ludzie to rozwiązują?

    Wyprowadzić się można, mieszkań na wynajem pod dostatek, może takich, co właściciel
    nie chce od razu umowy na rok, jest mniej, ale też się da znaleźć. Oczywiście nie
    jest to wygodne, dodatkowa przeprowadzka i mieszkanie przez 3 miesiące w paczkach -
    bez dzieci da się radę, z dziećmi raczej nie.

    Ale to nie jedyny scenariusz - i to z doświadczenia piszę, bo sam tak sprzedawałem
    mieszkanie - umówiłem się z klientem na rabat od ceny z ogłaszania w zamian za to, że
    będę jeszcze mógł 2 miesiące mieszkać - w nowym bowiem dopiero kończyła ekipa
    budowlana, a przecież jeszcze majster od kuchni musiał mieć trochę czasu.
    To było wpisane do umowy sprzedaży, którą trzeba było wcześniej podpisać, żeby bank
    klienta uruchomił kredyt - a ja kasy z tego kredytu potrzebowałem, żeby za nowe do
    końca zapłacić.

    > A przy okazji - czy istnieją kredyty/pożyczki pod zastaw nieruchomości
    > na zasadzie lombardu, bez pytania klienta o dochody?

    A pewnie, potem opisują w taki sposób oszukanych w wyborczej ;P