  • Data: 2019-02-08 11:30:56
    Temat: Re: mbank kredyt got?wkowy, wcze?niejsza sp?ata?
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.02.2019 o 11:16, Dawid Rutkowski pisze:

    > Dwórki Glapcia dałyby radę i na 3 miesiące (no, może nie całe 255550 - tyle to na 5
    miesięcy).

    > Można, ale po co?
    > Jakby ktoś brał pod uwagę wzięcie na 6 lat (choć z pełnej sumy i tak wychodzi rata
    koło 4k) i rozważał ew. spłatę po 3 latach, to jeszcze bym zrozumiał.
    > Ale brać kredyt mając w perspektywie pokaźny przypływ kasy za 3 miesiące - hmmm,
    nie lepiej poczekać? Chyba że jakaś mega pilna potrzeba albo ten przypływ jednak nie
    aż tak pewny, a na wstrzymanie sobie dać nie można...

    No ale powiedzmy chcę sprzedać mieszkanie i kupić inne? Przecież nie
    sprzedam najpierw, bo dokąd się wyprowadzę? Jak ludzie to rozwiązują?

    A przy okazji - czy istnieją kredyty/pożyczki pod zastaw nieruchomości
    na zasadzie lombardu, bez pytania klienta o dochody?

    MJ