  • 1. Data: 2019-02-06 14:55:12
    Temat: mbank kredyt gotówkowy, wcześniejsza spłata?
    Od: "mariusz" <m...@i...pl>

    Czy biorąc kredyt gotówkowy w mbanku, mogę go bez dodatkowych opłat
    jednorazowo spłacić, powiedzmy po 3-4 miesiącach?

    Marcin

  • 2. Data: 2019-02-06 15:56:38
    Temat: Re: mbank kredyt gotówkowy, wcześniejsza spłata?
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-02-06, mariusz <m...@i...pl> wrote:

    > Czy biorąc kredyt gotówkowy w mbanku, mogę go bez dodatkowych opłat
    > jednorazowo spłacić, powiedzmy po 3-4 miesiącach?

    To zależy.
    Prywatne (konsumenckie) tak. Z tego co kojarzę, chyba ustawa to wymusza.
    Firmowe nie. Jest opłata za wcześniejszą spłatę.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 3. Data: 2019-02-06 17:19:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .org...
    On 2019-02-06, mariusz <m...@i...pl> wrote:

    >To zależy.
    >Prywatne (konsumenckie) tak. Z tego co kojarzę, chyba ustawa to
    >wymusza.
    >Firmowe nie. Jest opłata za wcześniejszą spłatę.

    A i tak jest prowizja, czyli kara z gory :-)

    J.

  • 4. Data: 2019-02-06 21:45:58
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-02-06, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > A i tak jest prowizja, czyli kara z gory :-)

    A to różnie bywa, ja kiedyś trafiłem na promocję bez prowizji. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 5. Data: 2019-02-07 08:46:18
    Temat: Re: mbank kredyt got?wkowy, wcze?niejsza sp?ata?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2019-02-06 o 14:55, mariusz pisze:
    > Czy bior?c kredyt got?wkowy w mbanku, mog? go bez dodatkowych op?at
    > jednorazowo sp?aci?, powiedzmy po 3-4 miesi?cach?
    >
    > Marcin

    jest to kredyt konsumencki więc możesz spłacić wcześniej bez prowizji

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2019-02-07 08:47:08
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > [...]
    >
    > A to różnie bywa, ja kiedyś trafiłem na promocję bez prowizji. :)

    trafiają się oferty bez prowizji (w różnych bankach), ale nawet jeżeli
    ktoś prowizję zapłacił i spłacił kredyt wcześniej to bank powinien
    zwrócić proporcjonalnie ubezpieczenia (jeżeli były) i ew. prowizję

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2019-02-07 10:14:21
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-02-07 o 08:46, RobertS pisze:

    > jest to kredyt konsumencki więc możesz spłacić wcześniej bez prowizji

    Taki na powiedzmy 200tys też? ;)

    --
    Pete

  • 8. Data: 2019-02-07 11:32:41
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 7 lutego 2019 10:14:21 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

    > Taki na powiedzmy 200tys też? ;)

    Jak na mniej niż 255550zł - to też.
    Inna sprawa, po co w ogóle brać kredyt na 3 miesiące?

  • 9. Data: 2019-02-07 11:35:35
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 7 lutego 2019 08:47:06 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:

    > trafiają się oferty bez prowizji (w różnych bankach), ale nawet jeżeli
    > ktoś prowizję zapłacił i spłacił kredyt wcześniej to bank powinien
    > zwrócić proporcjonalnie ubezpieczenia (jeżeli były) i ew. prowizję

    Że ubezpieczenie proporcjonalnie musi zwrócić to w miarę jasne.
    Że prowizję - z info w necie wynika, że też - oczywiście proporcjonalnie -
    ciekawostka.
    Ale znalazłem też info, że wcale nie ma wymogu braku prowizji dla wcześniejszej
    spłaty.

  • 10. Data: 2019-02-07 12:32:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

    >Że ubezpieczenie proporcjonalnie musi zwrócić to w miarę jasne.

    A ubezpieczenie jest platne z gory i rozlozone na raty, czy skladka
    platna co miesiac ?

    >Że prowizję - z info w necie wynika, że też - oczywiście
    >proporcjonalnie - ciekawostka.
    >Ale znalazłem też info, że wcale nie ma wymogu braku prowizji dla
    >wcześniejszej spłaty.

    IMO - nie moze zwracac/pobrac prowizji proporcjonalnie, bo to by
    znaczylo, ze stosuje oprocentowanie wieksze niz ustawa pozwala :-)

    Prowizja jest jednorazowa za udzielenie kredytu, i nawet jesli
    rozlozona na raty, to do zaplacenia w calosci.

    Za to ... przy promocji bez prowizji przeczytac regulamin promocji, bo
    moze tam "udziela sie 100% rabatatu na prowizje, pod warunkiem nie
    splacenia przedterminem" :-)

    J.