  • Data: 2019-02-08 21:38:48
    Temat: Re: mbank kredyt got?wkowy, wcze?niejsza sp?ata?
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale to nie jedyny scenariusz - i to z doświadczenia piszę, bo sam tak sprzedawałem
    mieszkanie - umówiłem się z klientem na rabat od ceny z ogłaszania w zamian za to, że
    będę jeszcze mógł 2 miesiące mieszkać - w nowym bowiem dopiero kończyła ekipa
    budowlana, a przecież jeszcze majster od kuchni musiał mieć trochę czasu.

    Można też na użyczenie - kupujesz na umowę przedwstępną, wykładasz 10%,
    robicie użyczenie tego mieszkania (po kosztach utrzymania) na dwa czy
    trzy miesiące, przeprowadzasz się, sprzedajesz swoje stare mieszkanie,
    masz pieniądze na dokończenie kupowania.

    --
    Alf/red/