  • Data: 2019-02-11 13:20:54
    Temat: Re: mbank kredyt got?wkowy, wcze?niejsza sp?ata?
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-02-11 o 11:20, Pete pisze:

    > Wygrałeś, kiedyś to było 80 tys. stąd moje pytanie.

    tak właśnie było, ale się zmieniło

    > Dzięki za wyjaśnienia.

    + wiele banków nie pobiera opłat nawet w tych pierwszych 3 latach, ponoć
    zapisy odnośnie liczenia prowizji są na tyle niejednoznaczne, że wolą
    mieć z TOiP 0% niż później "walczyć" z klientami, którzy jednak mają
    inne zdanie odnośnie sposobu naliczania tej prowizji

    --
    pozdrawiam
    RobertS