  • Data: 2002-02-01 21:17:10
    Temat: Re: mbank klopot z logowaniem!!
    Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem czemu ale od 2 dni nie moge sie zalogowac z domu do mbanku (z sieci
    > Dialogu), a jak mi sie to uda to proba dokonania jakiegokolwiek przelewu
    > graniczy z cudem. Czy inni uzytkownicy tez maja takie problemy??
    [ ciach ]

    Mam ten sam problem - właśnie próbowałem sie zalogować - bez skutku.( też
    Dialog ). Przez TPSA działa normalnie.
    W ogóle u mnie internet z Dialogu od jakiegoś czasu działa dziwnie,
    są strony , które się nie chca otwierać ( między innymi mBank,a także strony
    zagraniczne - zwłaszcza amerykańskie i głównie wieczorem ), a większość
    stron działa normalnie.

    pozdr. eha