  • 1. Data: 2005-12-17 14:37:44
    Temat: mbank i wehikul czasu...
    Od: ErkA <a...@a...pl>

    Witajcie!

    Otrzymalem dzis z samego rana (czyli tuz po 00:00 17.12.2005) takiego
    oto maila (nadawca k...@m...pl)

    -------------------
    Witaj,

    pragniemy przypomnieć, iż e-mail jest wygodnš formš kontaktowania się
    z mBankiem. Dzięki niemu najszybciej dowiesz się o istotnych zmianach
    w ofercie mBanku, nowych korzystnych usługach i promocjach, a także
    otrzymasz wybrane biuletyny mBanku. Subskrypcję możesz uruchomić
    w internetowym serwisie transakcyjnym, w dziale "Dane i adresy".

    Zobacz tekst przykładowego komunikatu i zdecyduj, czy chcesz otrzymywać
    w przyszłoœci podobne:

    -------------------------------------
    Orange przygotowała swojš pierwszš specjalnš ofertę dla Użytkowników
    telefonów pre-paid. Doładuj swoje konto z rachunku w mBanku na 50 zł,
    a otrzymasz o 20% więcej - czyli 60 zł! Z promocji możesz skorzystać
    od 25 do 28 paŸdziernika 2005, do godziny 20.00. Zapraszamy na
    http://www.mbank.com.pl/mobile/simplus.html lub do naszego serwisu
    transakcyjnego.
    -------------------------------------

    Do otrzymywania korespondencji e-mailowej z mBanku niezbędne jest
    wyrażenie
    zgody postaci:

    "Wyrażam zgodę na otrzymywanie za poœrednictwem œrodków komunikacji
    elektronicznej informacji handlowych z mBanku w rozumieniu Ustawy z
    dnia
    18.07.2002 roku, o œwiadczeniu usług drogš elektronicznš (Dz. U. Nr 144
    poz. 1204 z 2002 roku)."

    Można jš wyrazić w internetowym serwisie transakcyjnym mBanku, w dziale
    "Dane i adresy", lub poprzez kontakt z operatorem mLinii (numer
    telefonu
    0 801 300 800 ). W ten sposób w każdej chwili można dokonać
    aktualizacji
    adresu e-mail lub wycofać powyższš zgodę.

    Pozdrawiamy,
    Zespół mBanku

    --
    Ten list został wysłany na adres e-mail znajdujšcy się w bazie danych
    mBanku.

    Zwroccie uwage na daty promocji w reklamowce, potem na fakt, ze orange
    ma simplusa, a na stronie juz nie ma mowy o simplusie ;)

    btw, bank tudziensz jakakolwiek powazna instytucja, ktora w swojej
    korespondencji umieszcza reklamy jest naprawde zenujaca :(

    --
    pozdrawiam serdecznie rafi

    +++++++++++to++nie++jest++reklama++;)+++++++++++
    www.BAZAREK.pl - DARMOWE SKLEPY INTERNETOWE,
    Otwórz sklep online i zarabiaj-bez opłat, bez prowizji
    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

  • 2. Data: 2005-12-17 15:52:48
    Temat: Re: mbank i wehikul czasu...
    Od: Populares <n...@g...pl>

    ErkA wrote:

    > Zwroccie uwage na daty promocji w reklamowce, potem na fakt, ze orange
    > ma simplusa, a na stronie juz nie ma mowy o simplusie ;)

    Simplus to Plus GSM.

  • 3. Data: 2005-12-17 16:48:30
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    > Simplus to Plus GSM.

    Przeczytaj jeszcze raz.... moze chwycisz...

    MAd Hat
    ter

  • 4. Data: 2005-12-17 18:10:42
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-12-17 15:37 ErkA napisał(a):
    > Witajcie!
    >
    > Otrzymalem dzis z samego rana (czyli tuz po 00:00 17.12.2005) takiego
    > oto maila (nadawca k...@m...pl)

    (...)
> [...]
    > a otrzymasz o 20% więcej - czyli 60 zł! Z promocji możesz skorzystać
    > od 25 do 28 pazdziernika 2005, do godziny 20.00. Zapraszamy na
    (...)
> [...]
    >

    > Zwroccie uwage na daty promocji w reklamowce, potem na fakt, ze orange
    > ma simplusa, a na stronie juz nie ma mowy o simplusie ;)

    Heh... A daty raczej specjalnie są takie - masz tylko zobaczyć, jak
    wygląda taka wiadomość.

    > btw, bank tudziensz jakakolwiek powazna instytucja, ktora w swojej
    > korespondencji umieszcza reklamy jest naprawde zenujaca :(

    No to jest reklama usługi mTransfer. Co w tym złego, że bank się
    reklamuje? Tym bardziej, że to MA BYĆ korespondencja reklamowa.
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 5. Data: 2005-12-17 19:03:51
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Wojtek Szweicer napisał(a):

    > No to jest reklama usługi mTransfer. Co w tym złego, że bank się
    > reklamuje? Tym bardziej, że to MA BYĆ korespondencja reklamowa.

    Co w tym złego ?
    To, że to perfidny spam.
    pim

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 6. Data: 2005-12-17 19:56:50
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Stasio Podróżnik <B...@o...pl> wrote:

    > Co w tym złego ?
    > To, że to perfidny spam.

    Skąd wiesz, czy autor wątku nie wyraził na to zgody?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 7. Data: 2005-12-17 20:53:41
    Od: "axell" <a...@o...wywalto.pl>

    Użytkownik "ErkA" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Witajcie!
    >
    > Otrzymalem dzis z samego rana (czyli tuz po 00:00 17.12.2005) takiego
    > oto maila (nadawca k...@m...pl)

    [...]
> [...]
    >
    > btw, bank tudziensz jakakolwiek powazna instytucja, ktora w swojej
    > korespondencji umieszcza reklamy jest naprawde zenujaca :(

    Czepiasz się i tyle. Przecież to jest własnie zapytanie czy interesują
    ciebie jako klienta informacje o promocjach. Przykładowo podana promocja
    jest już dawno nieaktualna, wiec spamem jej nazwać nie można i
    prawdopodobnie celowo dali właśnie nieaktualną z niedziałającym już linkiem
    aby nikt sie nie mógł doczepić, że przesyła spam już w zapytaniu czy ktoś
    jest nim zainteresowany. Jak się jest klientem banku, to bank chyba może
    zapytać czy klient chce dostawać od nich promocyjne oferty czy nie. Nie
    podadajmy w paranoje.
    Sam dostałem takie same zapytanie a mimo iż nie skorzystam z ofery to
    podejscie banku mi się spodobało.

    Pozdrawiam
    axell

  • 8. Data: 2005-12-17 22:48:52
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > Skąd wiesz, czy autor wątku nie wyraził na to zgody?

    Wiem, ponieważ wówczas nie pisaliby treśli jaką miałby zawrzeć w zgodzie
    na otrzymywanie spamu...
    Widocznie NIE wyraził zgody, a oni namawiają go w perfidny sposób, żeby
    JEDNAK wyraził

    Leszek

  • 9. Data: 2005-12-17 23:15:29
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>

    > Wiem, ponieważ wówczas nie pisaliby treśli jaką miałby zawrzeć w zgodzie
    > na otrzymywanie spamu...
    > Widocznie NIE wyraził zgody, a oni namawiają go w perfidny sposób, żeby
    > JEDNAK wyraził

    Masz na myśli ten fragment?
    "W ten sposób w każdej chwili można dokonać aktualizacji adresu e-mail lub
    wycofać powyższš zgodę"
    IMHO jednak wyraził wcześniej zgodę, a oni grzecznie zachęcają go by w
    ramach tej zgody z własnej woli zdecydował się na biuletyny przesyłane
    mailem.
    Teoretycznie nie muszą zachęcać i prosić klienta, który wcześniej wyraził
    zgodę, a jednak nie próbują wysyłać wszystkiego jak leci, a jedynie to co
    zamówi klient. Nie otrzyma tych biuletynów, jeśli ich nie zamówi, mimo
    wcześniejszego wyrażenia zgody na otrzymywanie informacji handlowych z
    mBanku. IMHO właśnie to chcą mu uświadomić. Lub inaczej - mamy twoją zgodę,
    ale to ty zdecydujesz jakie biuletyny chcesz otrzymywać. Czy jest w tym coś
    złego? Wszak mogą sobie pozwolić na wysyłanie wszystkich biuletynów, a nie
    tylko wybranej przez klienta tematyki, lub żadnej, jeśli wyboru nie dokona.

  • 10. Data: 2005-12-17 23:56:58
    Od: buraxta <b...@g...com>

    K.K. wrote:
    > IMHO jednak wyraził wcześniej zgodę, a oni grzecznie zachęcają go by w
    > ramach tej zgody z własnej woli zdecydował się na biuletyny przesyłane
    > mailem.

    Utnę wszelkie dalsze dyskusje - ja zgody nie wyraziłem, nigdy w życiu
    nic nie dostałem na maila od mBanku. Dopiero dzisiaj dostałem tą samą
    reklamę, co autor wątku.

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\