  • 11. Data: 2005-12-18 12:43:15
    Temat: Re: mbank i wehikul czasu...
    Od: Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl>

    K.K. napisał(a):
    > Masz na myśli ten fragment?
    > "W ten sposób w każdej chwili można dokonać aktualizacji adresu e-mail
    > lub wycofać powyższš zgodę"
    > IMHO jednak wyraził wcześniej zgodę, a oni grzecznie zachęcają go by w
    > ramach tej zgody z własnej woli zdecydował się na biuletyny przesyłane
    > mailem.
    Problem w tym, ze tego emaila dostaly tez osoby, ktore ze nie dosc ze
    nie wyrazaly takowej zgody to nie maja wogole konta w mBanku.
    Jednym slowem - klasyczny spam. Pytanie czy to samodzielny pomysl
    durnego marketoida, czy wyraz bardziej ogolnych metod dzialania tej
    instytucji... W kazdym razie musza sie liczyc, ze zrodla tego spamu
    zagoszcza w RBLach i zaczna sie jaja, jak pozostala korespondecja bedzie
    uwalana na serwerach. Do tego calkiem niewykluczone, ze ta akcja
    powinien sie zinteresowac GIODO.
    Zainteresowanym proponuje watek "[email] mBank - wszystkie wazne
    informacje w Twojej skrzynce e-mail!" od wiadomosci
    do0f5u$bbu$...@n...news.tpi.pl na pl.internet.mordplik

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski

  • 12. Data: 2005-12-18 14:13:05
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Jaroslaw Berezowski wrote:

> [...]
    > Zainteresowanym proponuje watek "[email] mBank - wszystkie wazne
    > informacje w Twojej skrzynce e-mail!" od wiadomosci

    ale masz konto darmowe i wówczas każdy, kto zwróci się do onetu interii
    czy gazety, która to udostępnia, może ci posłać ich reklamę (mówiąc
    skrótowo). Na to wyrażałeś zgodę zakładając konto e-mail.

    Leszek

  • 13. Data: 2005-12-18 14:49:11
    Od: Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl>

    Leszek napisał(a):
    > ale masz konto darmowe i wówczas każdy, kto zwróci się do onetu interii
    > czy gazety, która to udostępnia, może ci posłać ich reklamę (mówiąc
    > skrótowo). Na to wyrażałeś zgodę zakładając konto e-mail.
    Ja to wiem. Wtedy nie jest to spam tylkko legalny mailing.
    Problem w tym, ze zglaszajacy zglaszali spam, ktory przyszedl bynajmniej
    nie na takie konta. Zwyczajna Niezamowiona Informacja Handlowa.

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski

  • 14. Data: 2005-12-18 15:55:11
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 17 Dec 2005 23:48:52 +0100, Leszek wrote:

    >Wiem, ponieważ wówczas nie pisaliby treśli jaką miałby zawrzeć w zgodzie
    >na otrzymywanie spamu...
    >Widocznie NIE wyraził zgody, a oni namawiają go w perfidny sposób, żeby
    >JEDNAK wyraził

    Ale przeciez nie napisali. Przyslali trzesc z promocja ktora
    sie juz zakonczyla, i podali odnosnik do strony gdzie nie ma zadnej
    promocji, w dodatku zamienili Orange z Sim+.
    Jak klient wyrazi zgode to bedzie otrzymywal aktualne i prawdziwe.

    A takie maile [tzn prawidlowe] mbank rozsyla .. tylko ze to sa
    promocje Orange i dzialaja przy kazdym sposobie doladowania.

    J.

  • 15. Data: 2005-12-19 08:03:07
    Od: Michal M <w...@...pl>

    tez dostalem identycznego maila
    i jeszcze bardziej irytujace, niz pomylenie POPa z s+, jest to ze promocja byla
    gdzies w pazdzierniku... irytujace bo jestem zainteresowany doladowywaniem POPa
    z mBanku...