  • 1. Data: 2005-12-17 10:35:19
    Temat: Wziąłem kredyt w złotówkach, śpię spokojnie
    Od: "Nuworysz" <n...@o...pl>

    pozdr

  • 2. Data: 2005-12-17 10:56:01
    Temat: Re: Wziąłem kredyt w złotówkach, śpię spokojnie
    Od: "XYZ" <x...@x...wp.pl>

    Użytkownik "Nuworysz" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:do0pmm$1mo$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > pozdr

    No to spij i plac wiecej anizeli w walucie.
    Ja biore w walucie i tez bede spal spokojnie :)

  • 3. Data: 2005-12-17 11:02:50
    Od: "Nuworysz" <n...@o...pl>

    > No to spij i plac wiecej anizeli w walucie.
    > Ja biore w walucie i tez bede spal spokojnie :)

    parę procent na plus (lub na minus) co za róznica, skoro kredyt dosyć szybko
    spłacę, a efekt dźwigni finansowej osiągnąłem,

    zdrowie psychiczne - bezcenne :-)

    pozdr

  • 4. Data: 2005-12-17 11:39:16
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Nuworysz <n...@o...pl> wrote:
    > zdrowie psychiczne - bezcenne :-)

    A ryzyko stopy procentowej jak zabezpieczyles?

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 5. Data: 2005-12-17 13:29:03
    Od: "Nuworysz" <n...@o...pl>

    > A ryzyko stopy procentowej jak zabezpieczyles?

    a chociażby wcześniejszą spłatą kredytu ze środków ulokowanych w innych
    instrumentach finansowych

    pozdr

  • 6. Data: 2005-12-17 13:50:11
    Od: "alacak" <j...@k...pl>

    AvE!

    Nuworysz wrote:

    > a chociażby wcześniejszą spłatą kredytu ze środków ulokowanych w
    > innych instrumentach finansowych

    Jesli dobrze rozumiem - wziales kredyt, bo swoje srodki ulokowales az tak korzystnie
    "w innych instrumentach finansowych"?

    Pozdrawiam
    alacak

  • 7. Data: 2005-12-17 13:52:40
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Nuworysz <n...@o...pl> wrote:
    > a chociażby wcześniejszą spłatą kredytu ze środków ulokowanych w
    > innych instrumentach finansowych

    A przyszlo ci do glowy, ze placac rate o czesto kilkaset zlotych nizsza,
    mozna zaoszczedzone srodki wsadzic wlasnie w te inne instrumenty finansowe,
    zeby sie zabezpieczyc przed ryzykiem kursowym?!?
    Co wiecej, ty musisz doplacic _dodatkowo_ zeby miec na ulokowanie w te inne
    instrumenty. Co szkodzi, zeby osoba bioraca kredyt w CHF zrobila tak nie
    tylko z zaoszczedzonymi pieniedzmi z raty (w porownaniu z PLN), ale wlasnie
    tak samo z tymi dodatkowymi?
    Jednym slowem - trollowanie Ci nie wychodzi ;)

  • 8. Data: 2005-12-17 14:19:34
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > parę procent na plus (lub na minus) co za róznica, skoro kredyt dosyć
    > szybko spłacę, a efekt dźwigni finansowej osiągnąłem,
    >
    > zdrowie psychiczne - bezcenne :-)

    Zdrowie portfela - cenniejsze.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 9. Data: 2005-12-17 15:39:21
    Od: "Nuworysz" <n...@o...pl>

    kredyt sfinansował zakup nieruchmości, która będzie przynosić zyski i sama
    spłacać kredyt, a dobrze zainwestowane "instrumenty" żal anulować, a jak
    wygląda Twój portfel inwestycji ?

    pozdr

  • 10. Data: 2005-12-17 15:47:41
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Nuworysz wrote:

    > a chociażby wcześniejszą spłatą kredytu ze środków ulokowanych w innych
    > instrumentach finansowych

    A w jakich to instrumentach finansowych zarabiasz więcej niż odsetki do
    kredytu?
    Wydaje mi się, że ci się nudzi i coś chciałeś po prostu na grupę napisać.