  • 1. Data: 2004-09-16 15:53:02
    Temat: mbank i vw umowy o karty płanicze
    Od: "Feanor" <b...@p...onet.pl>

    Jak mam odesłać te umowy na koszt w/w banków.
    IMHO to jakieś jaja nie po to zakładałem konto zeby teraz do niego dokładać
    i jakies głupie umowy wysyłać:(

    Pozdr.

  • 2. Data: 2004-09-16 18:15:14
    Temat: Re: mbank i vw umowy o karty płanicze
    Od: "krab" <k...@k...pl_____>

    Użytkownik "Feanor" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jak mam odesłać te umowy na koszt w/w banków.
    > IMHO to jakieś jaja nie po to zakładałem konto zeby teraz do niego
    dokładać
    > i jakies głupie umowy wysyłać:(

    po prostu nie wysylaj- wreszcie przestana do Ciebie dopłacać

    a serio - faktycznie jest to mozliwe, zloz np wniosek o kk w mbanku - jesli
    rozpatrza poytywnie, to dostaniesz koperte - byc moze :-) o ile ktoś nie
    będzie miał złego dnia,
    Jesli juz masz ich kk - to zaplac 7 zl za polaczenie z inteligetna mlinka
    aby z niej zrezygnowac - zwroci ci sie przynajmniej 1,25 za znaczek - to
    prawie jak vat od tego telefonu, albo złóż wniosek o mplan albo inne
    badzieiwe, zawsze beziesz mógł potem napisać na forum, ze pobrali Ci >>30
    zeta za prowadzenie badziewia którego przecież nie chciałeś, bo w twoim
    interesie była oszczędnośc w kwocie jeden zł i jakieś gówniane grosze raz na
    pieć lat

    zgryźliwy krab

  • 3. Data: 2004-09-17 09:47:43
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow@_SPAMIK_PRECZ_gazeta.pl>

    Feanor wrote:
    > Jak mam odesłać te umowy na koszt w/w banków.
    > IMHO to jakieś jaja nie po to zakładałem konto zeby teraz do niego
    > dokładać i jakies głupie umowy wysyłać:(
    >
    > Pozdr.

    W pakiecie startowym z VW sa dwie koperty z nadrukiem o oplacie
    przerzuconej na adresata :)

    GP