eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimbank i logika › Re: mbank i logika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank i logika
    Date: Sat, 31 Dec 2016 19:23:01 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 35
    Message-ID: <o48t45$npm$1@node2.news.atman.pl>
    References: <o48fba$a0f$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@p...org>
    NNTP-Posting-Host: 176.115.85.233
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1483208645 24374 176.115.85.233 (31 Dec 2016 18:24:05
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 31 Dec 2016 18:24:05 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.5.1
    In-Reply-To: <s...@p...org>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:628676
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2016-12-31 18:22, Wojciech Bancer wrote:
    >> Problem w tym że obecnie nie jestem klientem mbanku, a kiedy zakończyłem
    >> moją przygodę z mbankiem wycofałem wszystkie zgody na przetwarzanie
    >> danych. Czyli powinienem byc nikim.
    > Cofnąłeś zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych.
    > Tylko tyle i aż tyle. Zakładam, ze bank w niektórych celach musi i powinien
    > Twoje dane przetwarzać, zresztą nie tylko bank.

    Nie. Problemem mbanku jest fakt że callcenter nie jest w stanie przejść
    testu Turinga. Jak wszystkie inne callcenter zatrudniają przeraźliwie
    przytępinych ludzi którzy nie są w stanie kojarzyć protych faktów lub
    też mają nakaz obniżenia IQ na czas pracy i poslugiwania się wyłacznie 4
    wzorcami odpowiedzi.

    Ja im mówie że mnie nie ma w systemie a oni że mnie chcą weryfikować. Ja
    im mówie że nie jestem klientem a oni że mają prawo wysła takie coś do
    klientów. Stack overflow.

    Przypuszczalnie gdyby wsadzili tam autoresponder dali by radę
    zaoszczędzić kilka złotych a efekt ten sam.

    Identyczne sytuacje spotykam z ING, PKO i zakładam że tak jest wszędzie.
    Nikt nie czyta co klient napisał. Naciska się od F1 do F4 i reszta dnia
    wolne.

    > A jak Ci np. przyjdzie przelew na stary numer konto, to co?

    Nie ma takiego numeru.

    > Też mają nie wiedzieć do kogo to przyszło, w razie gdyby się właściciel
    > zgłosił? A ew. rozpoznanie jakby pieniądze przelewane na konto pochodziły
    > z przestępstwa? Zamykamy konto i już nie da się wyśledzić? Miodzio :-)

    To tak nie działa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1