  • Data: 2017-01-01 20:01:02
    Temat: Re: mbank i logika
    Od: janek z pola <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sebastian Biały wrote:

    > Cześć.
    >
    > Dostałem z mbanku papier o "zasadach ochrony depozytów".
    >
    > Problem w tym że obecnie nie jestem klientem mbanku, a kiedy zakończyłem
    > moją przygodę z mbankiem wycofałem wszystkie zgody na przetwarzanie
    > danych. Czyli powinienem byc nikim.

    To że powinieneś być nikim to się oczywiście mylisz i zostało to już
    wyjaśnione tutaj obok.

    Natomiast ja bym na Twoim miejscu zgłosił zgłoszenie do GIODO. Fakt, że bank
    ma obowiązek wynikający z Prawa Bankowego, żeby przechowywać dane dla
    zakończonych umów przez pewien czas (zdaje się, że 5 lat ale nie jestem
    pewien), nie oznacza że bank może użyć całego zbioru danych do powiązania z
    wysyłką komunikatu. Prawdopodobnie w tym banku dane osobowe są przetwarzane
    bez zachowania należytej staranności. Przede wszystkim dane klientów z
    którymi wszelkie umowy się zakończyły a ich dane są już tylko przechowywane
    po to, żeby je ewentualnie udostępnić jakiejś władzy na żądanie, nie powinny
    być (moim zdaniem) dostępne w tym samym miejscu co dane aktualnych klientów.
    A są.

    --
    Wysłane z pola.