  • 1. Data: 2005-08-11 18:38:05
    Temat: mbank i ich problemy
    Od: "tom bud" <t...@W...gazeta.pl>

    mialem pecha. zatankowalem i chcialem zaplacic karta mbanku. brak autoryzacji
    sprawil, ze musialem dralowac na piechote po jakas gotowke do znajomych. kicha

    pozdrawiam innych pechowcow.

  • 2. Data: 2005-08-11 19:08:47
    Temat: Re: mbank i ich problemy
    Od: Andrzej <g...@N...gazeta.pl>

    tom bud wrote:

    > mialem pecha. zatankowalem i chcialem zaplacic karta mbanku. brak autoryzacji
    > sprawil, ze musialem dralowac na piechote po jakas gotowke do znajomych. kicha
    >
    > pozdrawiam innych pechowcow.

    Nie dało się zapłacić gotówką ?

  • 3. Data: 2005-08-11 19:21:51
    Od: "wk" <b...@A...onet.pl>

    Użytkownik "tom bud" <t...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > mialem pecha. zatankowalem i chcialem zaplacic karta mbanku. brak
    > autoryzacji
    > sprawil, ze musialem dralowac na piechote po jakas gotowke do znajomych.
    > kicha

    Mialem tak samo. Wniosek: trzeba miec druga karte z innego banku lub
    gotowke, zwlaszcza na stacjach benzynowych.
    Z normalnej transakcji mozna sie wycofac a benzyny z baku nie spuscisz...
    BTW nie przejmuj sie, to sie moze zdazyc w kazdym banku.

    pozdrawiam, wk

  • 4. Data: 2005-08-11 19:31:47
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 11 Aug 2005 18:38:05 +0000 (UTC), "tom bud"
    <t...@W...gazeta.pl> wklepał(-a):

    >mialem pecha. zatankowalem i chcialem zaplacic karta mbanku. brak autoryzacji
    >sprawil, ze musialem dralowac na piechote po jakas gotowke do znajomych. kicha

    "Informujemy klientów, że z powodu awarii systemu bankowego niezależnej od
    hipermarketu Tesco nie można dokonywać płatności kartami Visa banku PKO BP
    i mBanku"

    Samo życie. :)

  • 5. Data: 2005-08-11 19:36:20
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    Ja dzis wiszę 2.5 zl na stacji paliw .... tyle mialem gotowki ze ledwo
    starczyło, zeby mnie puscili wolno ;)

    Jutro zakladam konto w bepehahaha ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 6. Data: 2005-08-11 19:59:24
    Od: Marek Szapajko <f...@t...pbz>

    *Sławomir Szyszło* napisał(a):

    > nie można dokonywać płatności kartami Visa banku PKO BP
    > i mBanku"

    Znaczy Inteligo też padło? :D

    Marek Szapajko .... http://www.szapajko.republika.pl .... Zażółć gęślą jaźń
    GG: 208353 ....... OdROTuj email: echo f...@t...pbz | tr 'a-z' 'n-za-m'
    Never invoke 'tr' when 'cat' is sufficient;
    (Taylor's Law of Programming #4)

  • 7. Data: 2005-08-11 20:20:59
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    wk napisał(a):

    > Z normalnej transakcji mozna sie wycofac a benzyny z baku nie spuscisz...
    > BTW nie przejmuj sie, to sie moze zdazyc w kazdym banku.

    Przypomniała mi się taka sytuacja:

    Mój kolega kupował kiedyś paliwo. Jak już zatankował, zorientował się,
    że ma tylko kartę żony (Maestro Pekao SA, autoryzowana PINem). Podszedł
    do okienka i podał tę kartę. Sprzedawczyni oczywiście zorientowała się,
    że to nie jego karta i zaprostestowała. Odparł ze spokojem, że to karta
    jego żony i że nie ma problemu, żeby nią zapłacił ( bezczelny;-) -
    zwłaszcza że nie miał za bardzo jak tego dowieść, bo na karcie było inne
    nazwisko niż jego - karta pamiętała jeszcze czasy panieńskie jego
    małżonki). Kobieta nie chciała o tym słyszeć. Po krótkiej wymianie zdań
    zapytał z uśmiechem: "To co, spuszczamy paliwko, tak?"

    I to poskutkowało (!) : sprzedawczyni przeciągnęła kartę w terminalu, on
    wpisał PIN, podziękował grzecznie i pojechał w siną dal...

    Marek

  • 8. Data: 2005-08-11 20:40:44
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    KrzysiekPP wrote:
    > Ja dzis wiszę 2.5 zl na stacji paliw .... tyle mialem gotowki ze ledwo
    > starczyło, zeby mnie puscili wolno ;)
    >
    > Jutro zakladam konto w bepehahaha ...

    Założ sobie w VWBankDirect - będzie taniej. Dziś płaciłem karta i się
    udało. Widać że inną drogą do niego ida transakcje i może być
    uzupełnieniem z delfinkiem.

    reik.

  • 9. Data: 2005-08-11 20:44:08
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "MarekM" <m...@w...interia.i-to.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jego - karta pamiętała jeszcze czasy panieńskie jego małżonki). Kobieta
    > nie chciała o tym słyszeć. Po krótkiej wymianie zdań zapytał z uśmiechem:

    JA bym na miejscu panienki odpowiedzial - "nie, wzywamy policje z powodu
    próby oszustwa"

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 10. Data: 2005-08-12 05:59:22
    Od: Jacek Ostrowski <j...@...pl>

    tom bud napisał(a):
    > mialem pecha. zatankowalem i chcialem zaplacic karta mbanku. brak autoryzacji
    > sprawil, ze musialem dralowac na piechote po jakas gotowke do znajomych. kicha

    To rzeczywiście pech. Używam kart mBanku od wiosny 2001 roku i coś ze
    dwa razy miałem sytuację, że z powodu awarii nie dało się nimi zapłacić.
    W takich sytuacjach posługuję się VC Lukasa (inny bank, inne centrum
    rozliczeniowe).

    J.