  • 1. Data: 2004-02-04 22:23:00
    Temat: Re: [mbank] co sie dzieje?
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    04 Feb 04 09:33, Kamil Jonca pisal do All:

    KJ> mBank pozbędzie (może sie pozybć) sie klientów którzy robią >6
    KJ> przlewów miesięcznie (bo wtedy już multi jest tańszy

    Multi to też BRE, a w dodatku tam nigdy nie obowiązywały hasła "wszystko za
    darmo", - wiec nie wiem czy ucieczka do Multi ma przyszłość... Za jakiś czas
    może się okazac że przelewy są płatne extra...

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 2. Data: 2004-02-06 11:07:48
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Mariusz Mroczkowski"
    <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org> napisał w wiadomości

> [...]
    czas
    > może się okazac że przelewy są płatne extra...

    To jest akurat wątpliwe, bo Multi ma na czym zarabiać. Ma płatne rachunki i
    każe sobie płacić za VE.

    Pozdrawiam,
    Washko