  • 1. Data: 2006-07-04 19:39:21
    Temat: mbank ---> PKOBP ile idzie przelew
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Witam. Zależy mi na czasie. Właśnie (godz. ~21:30) wykonałem przelew
    z mBank do Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A.
    Rozumiem, że wyjdzie z mojego konta ~6 rano dnia jutrzejszego
    wyjdzie z mojego konta - kiedy będzie zaksięgowane w PKO ?
    12sta, czy 15sta ? O której mogę powiedzieć odbiorcy, aby sprawdził
    stan konta ?

    pozdrawiam,

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 2. Data: 2006-07-04 19:46:29
    Temat: Re: mbank ---> PKOBP ile idzie przelew
    Od: "yarek" <y...@g...pl>

    > wyjdzie z mojego konta - kiedy będzie zaksięgowane w PKO ?
    > 12sta, czy 15sta ? O której mogę powiedzieć odbiorcy, aby sprawdził
    > stan konta ?

    ksiegowane bedzie zapewne dopiero po poludniu, natoimiast odbiroca bedzie
    "widzial" juz wplyw gotowki najpozniej kolo poludnia.

  • 3. Data: 2006-07-04 22:39:28
    Od: "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "yarek" <y...@g...pl> napisał w wiadomości

    > ksiegowane bedzie zapewne dopiero po poludniu, natoimiast odbiroca bedzie
    > "widzial" juz wplyw gotowki najpozniej kolo poludnia.

    To w PKO BP dziala jeszcze ten numer ze srodki sa na koncie , ale mozesz je
    podjac dopiero pozniej ??
    A jak chcesz wczesniej to musisz cos doplacic ??

    Eeeeee jaja sobie robisz ? :)) To bylo z 7 lat temu

    J.

  • 4. Data: 2006-07-04 23:10:56
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    DooMiniK napisał:
> [...]
    > wyjdzie z mojego konta - kiedy będzie zaksięgowane w PKO ?
    > 12sta, czy 15sta ? O której mogę powiedzieć odbiorcy, aby sprawdził

    Obstawiam, że raczej koło 15-tej (jeśli nie później) odbiorca ujrzy na
    swoim koncie pieniądze od Ciebie.

    K.

  • 5. Data: 2006-07-05 03:59:45
    Od: "yarek" <y...@g...pl>

> [...]
    > podjac dopiero pozniej ??
    > A jak chcesz wczesniej to musisz cos doplacic ??
    >
    > Eeeeee jaja sobie robisz ? :)) To bylo z 7 lat temu

    rozrozniasz zaksiegowanie kasy od wplywu na konto i mozliwosci dysponowania
    srodkami?jesli "widzisz" kase na koncie to juz moszesz je pobierac, juz tymi
    srodkami dysponujesz.

  • 6. Data: 2006-07-05 06:52:00
    Od: "Tomasz Wrzodak" <t...@g...com>

    DooMiniK napisał(a):
> [...]
    > wyjdzie z mojego konta - kiedy będzie zaksięgowane w PKO ?
    > 12sta, czy 15sta ? O której mogę powiedzieć odbiorcy, aby sprawdził

    Mój przypadek : przelew z mBanku do PKO BP przed 8 rano, wyszedł
    pierwszą sesją elixiru (zupełnie nie rozumiem, dlaczego mBank pisze,
    że pierwszy raz przelewy zewnętrzne wychodzą od nich o 5.50),
    odbiorca stwierdził, że ma zaksięgowane przed 12.
    Aż się zdziwiłem :)

  • 7. Data: 2006-07-05 07:02:20
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    fotomania.pl wrote on 2006-07-05 00:39:
    > To w PKO BP dziala jeszcze ten numer ze srodki sa na koncie , ale mozesz je
    > podjac dopiero pozniej ??
    > A jak chcesz wczesniej to musisz cos doplacic ??
    Nie. Przelewy przychodzące (wychodzące też) z danego dnia są w środkach
    nierozliczonych (ale dostępnych). Księgują dopiero na koniec dnia. Do
    czasu księgowania jak najbardziej możesz z nich korzystać (wykonywałem
    przelewy), natomiast nie są liczone od nich odsetki.

    Michał M

  • 8. Data: 2006-07-05 07:09:40
    Od: "yarek" <y...@g...pl>

    > Eeeeee jaja sobie robisz ? :)) To bylo z 7 lat temu

    nie robie.kolega wyjasnil pponizej dlaczego

  • 9. Data: 2006-07-05 09:18:25
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:e8fo5s$84p$1@inews.gazeta.pl, *MrMrooz* wrote:

> [...]
    > dnia. Do czasu księgowania jak najbardziej możesz z nich korzystać
    > (wykonywałem przelewy), natomiast nie są liczone od nich odsetki.

    Hmm odsteki i tak sa liczone za dzien a nie za godziny :-) wiec jesli
    zaksieguja tego dnia to bez znaczenia o ktorej, za ten dzien odsetki i tak
    beda.

    --
    darnok

  • 10. Data: 2006-07-11 15:01:34
    Od: "Stormy Waters" <a...@a...pl>

    > Hmm odsteki i tak sa liczone za dzien a nie za godziny :-) wiec jesli
    > zaksieguja tego dnia to bez znaczenia o ktorej, za ten dzien odsetki i tak
    > beda.

    to prawda :) odsetki nalicza sie od salda zamkniecia dnia na rachunku

    SW