  • 11. Data: 2002-09-25 09:44:08
    Temat: Re: [mbank] No tak...
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Wilczek wrote:

    > Ale potrzebny Ci dodatkowy rachunek "z karta" ? Bo jesli karta zbedna
    > to nadal emax badz izzy sa ok.

    No wlasnie, izzy! eMax nie, bo przecież chcą dokonywać z niego rozliczeń, a
    eMax ma szczątkową funkcjonalność w tym zakresie.

  • 12. Data: 2002-09-25 09:46:45
    Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>

    Tako rzecze Marcin Szplit:
    > Hmm.. , że tak powiem. Dwie osoby - jedno wspólne eKonto. Może to jest
    > jakieś rozwiązanie (ja tak mam).

    No kiedy tu właśnie chodzi o _osobne_ wspólne konto; jedna ma jedno,
    druga ma drugie, a pewna część ich pieniążków spływa na trzecie
    wspólne.

    Saddie
    --
    /\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
    =^;^= http://aravis.itpp.pl/

  • 13. Data: 2002-09-25 09:53:05
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > No wlasnie, izzy! eMax nie, bo przecież chcą dokonywać z niego rozliczeń, a
    > eMax ma szczątkową funkcjonalność w tym zakresie.

    To fakt - doczytalem, ze maja tam splywac "wspolne pieniazki". Jezeli
    ma to byc jeszcze ror operacyjny to izzy spelnia wszystkie zalozenia
    + przelewy online (o ile niepotrzebna jest karta). BTW, w Lukasie
    odnowienie VE tez jest chyba platne?

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 14. Data: 2002-09-25 09:57:29
    Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>

    Tako rzecze Pete:
    [...]
    > Ale sama napisałaś:
    > ...prowadzenia konta wspólnego dla dwóch osób...
    > więc niech druga osoba otworzy sobie własny rachunek.

    Pardon, zapomniałam dodać - obie rachunek już mają.

    Saddie
    --
    /\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
    =^;^= http://aravis.itpp.pl/

  • 15. Data: 2002-09-25 10:09:14
    Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>

    Tako rzecze Robert:

    > Wydaje mi sie, ze mozna miec wlasne samodzielne eKonto i oprocz tego eKonto
    > wspolne, ale przyznaje, ze nie jestem pewien.

    Mnie się też tak wydawało, ale niestety, pani z infolinii zadzwoniła
    dziś i ekontowym skrytożercom powiedziała stanowcze 'nie'.

    Saddie
    --
    /\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
    =^;^= http://aravis.itpp.pl/

  • 16. Data: 2002-09-25 10:20:33
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Malgorzata Lewicka wrote:

    > Niestety. Karty będą potrzebne i to dwie.
    No to izzy odpada. W Lukasie koszt pierwszej karty 0zł, koszt drugiej (dla
    współwłaściciela) 10zł na 2 lata.

  • 17. Data: 2002-09-25 10:20:59
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Wilczek wrote:

    > + przelewy online (o ile niepotrzebna jest karta). BTW, w Lukasie
    > odnowienie VE tez jest chyba platne?

    W Lukasie koszt pierwszej karty do konta (wydanie, odnowienie) 0zł, koszt
    drugiej (dla współwłaściciela) 10zł na 2 lata.

  • 18. Data: 2002-09-25 10:24:22
    Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>

    Tako rzecze Robert:
    > No to Lukas zdecydowanie polecam. Jeśli mozecie wydzielic min. 5kPLN na
    > lokate, to eKonto PRO. Bardziej oplaca sie lokata 10kPLN, bo wyzsze %%.
    > Mam Lukas (wspólne właśnie) i mBank od dawna i stwierdzam, że doskonale się
    > uzupełniają funkcjonalności, produkty, no i sieci bankomatów.

    Problem w tym, że raczej nie tego poziomu sumy mają się tam znajdować.
    Raczej o jedno zero mniejsze, bo to ma być tzw. fundusz operacyjny ;)

    > PS... jesli mozesz mi przy jakiejs okazji na priva (mKarta(malpeczka)wp.pl)
    > wyslac te smieszne sygnaturki z serii Technology for Country Folk to bede
    > bardzo wdzieczny (i rozbawiony).

    Polecam http://www.mbhs.edu/~templinj/techcountry.html, są
    wszystkie.

    Saddie
    --
    /\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
    =^;^= http://aravis.itpp.pl/

  • 19. Data: 2002-09-25 10:30:57
    Od: "MariuszJ" <m...@d...pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w

    > W Lukasie koszt pierwszej karty do konta (wydanie, odnowienie) 0zł, koszt
    > drugiej (dla współwłaściciela) 10zł na 2 lata.

    Nieprawda - odnowienie pierwszej karty kosztuje 10/20 PLN
    Pozdrawiam
    Mariusz Jakimiuk

  • 20. Data: 2002-09-25 10:55:04
    Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>

    Tako rzecze Wilczek:
    > To fakt - doczytalem, ze maja tam splywac "wspolne pieniazki". Jezeli
    > ma to byc jeszcze ror operacyjny to izzy spelnia wszystkie zalozenia
    > + przelewy online (o ile niepotrzebna jest karta).

    Niestety. Karty będą potrzebne i to dwie. Ech, co mbankowi szkodzi
    pozwolić mieć więcej niż jedno eKonto? Software lewy czy decyzja
    marketingowa?

    Saddie
    --
    /\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---