  • Data: 2020-12-14 14:02:54
    Temat: Re: [mbank] 36 złotychrocznie za nieużywanieappki mobilnej
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.12.2020 o 13:30, Alf/red/ pisze:

    > Teoretycznie masz rację, ale powiedz mi proszę... czemu takie przypadki
    > https://zaufanatrzeciastrona.pl/post/jak-zone-naszeg
    o-czytelnika-wredni-zlodzieje-na-550701-pln-okradli/
    > (data: 10.12.2020)
    > trafiają się na pęczki, a analogicznych doniesień dla apki jakoś nie widać?

    Bo 99% klientów banku używa sms?

    Przecież w opisanej sytuacji pani została podpuszczona, żeby autoryzować
    podpięcie karty do paypalowego konta złodzieja. 100% socjotechniki,
    żadne łamanie technicznych zabezpieczeń. Gdyby miała zatwierdzanie apką,
    to też by zatwierdziła pod dyktando złodzieja. Znowu nie widzę różnicy.

    MJ
    PS. Aktywowałem sobie w apce citka "token pin", czy jak oni to nazywają.
    Trzy kolejne transakcje kartą od tego momentu poprosiły o
    1. kod sms
    2. ten pin
    3. kod sms
    Obłęd jakiś.