  • 11. Data: 2004-01-28 14:11:53
    Temat: Re: mbank - 3 zł / miesiąc za prowadzenie konta
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > Po prostu rozważam mbank, jak ciekawy przypdek biznesowy. Firma
    > zdecydowała
    > się strząsnąć frajerów. Jest to dobry i oczywisty ruch. Musi to zrobić
    > tak,
    > by zostawić dobrych i nalepszych, a resztę wypędzić.

    Jak już sobie tak 'biznesowo' rozważasz, czy termin "strząsać frajerów"
    nie jest określeniem nieco, hmm,
    niefortunnym?

    > Zastanawiam się co
    > zrobiłbym na ich miejscu, bo akurat wydaje mi się ze nie opłatę za
    > przelewy.

    Zastanawiać się możesz, ale Twoje przemyślenia to 'przemyślenia Pana
    Henia'.

    > Wydaje mi się, że to nie jest rozwleganie bo dotyczy każdego banku i inne
    > "bezpłatne" za tym pójdą.

    Masz rację. Wydaje Ci się. Co nie oznacza, że się tak nie stanie. ;)

    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 12. Data: 2004-01-28 14:41:43
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Ja nawet sie doczytałem że prowizja za pobranie z bankomatu innego niż
    > EURONET  i WBK będzie wszędzie jednakowa tj. 5 zł
    > i to bez względu na kwotę...
    > Ostatnio wypłacałem 100 PLN (czyli standardowa kwota) z jakiegoś bankomatu i
    > zapłaciłem jedyne 3,5 zł. To oznacza zatem że przeciętnie koszty rachunku w
    > mBanku rozsna jeszcze bardziej !

    Bzdura, to akurat jest znacznie lepsze rozwiązanie niż do tej pory
    (choć nie umywa się doVW)

    Chyba Ci się banki pomyliły :) (albo kwoty)
    przy obecnej prowizji 2,5% + 2,50 zł
    to za 3,50 mogłeś sobie wyjać 40zł
    albo za 100zł zapłaciłeś 5 zł prowizji

    za 1000 zł dotąd płaciłbyś 27,50
    a za 2000 52,50 a od 15go będzie o 47,50 mniej
    Więcej zapłacisz tylko za kwoty <100 zł
    i to jest dobre rozwiązanie,
    kieszonkowe możesz trzymać w kieszeni, niekoniecznie w banku
    na odsetkach i tak się zbytnio nie wzbogacisz
    (25gr/m-c brutto (od 100zł))

  • 13. Data: 2004-01-28 15:19:39
    Od: "Mikolaj Klimkiewicz" <k...@p...onet.pl>

    > Chyba Ci się banki pomyliły :) (albo kwoty)
    > przy obecnej prowizji 2,5% + 2,50 zł
    > to za 3,50 mogłeś sobie wyjać 40zł
    > albo za 100zł zapłaciłeś 5 zł prowizji

    Sorry. Masz rację! Zapłaciłem 3,75 za 50PLN w ATM Krajowym
    właśnie sprawdziłem.

    Ukłony

  • 14. Data: 2004-01-28 16:19:51
    Od: "Edmund Poważny" <E...@k...ru>

    Użytkownik "Andrzej Robisz" <A...@W...pl> napisał w wiadomości
    > Mam tylko wrażenie, że ządzą tam idioci. Sposób wprowadzenia opłat
    (najpierw
    > Ciekawi mnie wasza opinia

    mOJA opinia :

    BOŻE - RAAATUUUUUUUUUUUNKUUUUUUUUUUUU!!!!!!

    A teraz pytanie :

    Idioci powiadasz rządzą ???
    To dlaczego ci idioci mają lepszy gajerek od ciebie, lepsze auto i stać ich
    na własny bank ?????

    Pozdrawiam
    SP na L4

    P.S.
    O D P U Ś Ć C I E ! ! !

  • 15. Data: 2004-01-28 16:57:37
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Edmund Poważny" <E...@k...ru> napisał w wiadomości
    > To dlaczego ci idioci mają lepszy gajerek od ciebie, lepsze auto i stać
    ich
    > na własny bank ?????

    a myslisz ze trzeba byc inteligentnym, zeby miec wlasny bank, albo kupe
    szmalu ?
    coz to za sztuka urodzic sie z szerokimi np, rodzinnymi plecami i z
    milionami w spadku ?

  • 16. Data: 2004-01-28 19:15:50
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Wed, 28 Jan 2004 14:56:33 +0100, SebCz <a...@a...pl> wrote:

    >Nie, za siebie i np. Ciebie. Nie ma znaczenia co Ty i ja byśmy woleli. Lub
    >jakiekolwiek inne dwie osoby (czyt. - klienci mBanku).

    No wlasnie, a kiedys nam wmawiano, ze ma. ;P

    dn

  • 17. Data: 2004-01-28 19:19:21
    Temat: Re: mbank - 3 zł / miesi?c za prowadzenie konta
    Od: devnull <d...@n...net>

    >A ja nie...

    No to najlepiej byloby dac do wyboru, 3 zl, ale przelewy darmowe lub brak
    oplat, ale przelewy platne, a oprocz tego mogliby zrobic kolejny mbank, gdzie
    byloby po staremu, tylko podstawowe uslugi, ale darmowe. :)

    dn

  • 18. Data: 2004-01-28 19:20:46
    Od: "l:e.h" <l...@...pl>

    "krab" <_...@k...pl> skribis:

    >coz to za sztuka urodzic sie z szerokimi np, rodzinnymi plecami i z
    >milionami w spadku ?

    sztuka tych milionow nie przegrac/przepic/przetracic...

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    }} Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej) {{
    {{ Forum o bogactwie: http://www.arystoteles.pl/bf/ }}

  • 19. Data: 2004-01-28 19:22:35
    Od: devnull <d...@n...net>

> [...]
    >by zostawić dobrych i nalepszych, a resztę wypędzić. Zastanawiam się co

    W jaki sposob wprowadzenie oplat za przelewy ma tego dokonac?
    Tylko srodki z mbanku odplyna, ale ilosc kont sie generalnie nie zmniejszy,
    przeciez nie wprowadzaja oplat za prowadzenie.

    dn

  • 20. Data: 2004-01-28 19:52:41
    Od: "BAH" <b...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "devnull" <d...@n...net> napisal w wiadomosci

> [...]
    gdzie
    > byloby po staremu, tylko podstawowe uslugi, ale darmowe. :)

    Masz wybór. Nie wszystko musi dac Ci mBank

    Np.
    MultiKonto Ja masz za 3 PLN

    karte dalej mozna miec w mBanku
    a przelewac "do" a nie "z" mBanku