  • 21. Data: 2004-01-28 20:04:09
    Temat: Re: mbank - 3 zł / miesi?c za prowadzenie konta
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Wed, 28 Jan 2004 20:52:41 +0100, "BAH" <b...@p...onet.pl> wrote:

    >Uzytkownik "devnull" <d...@n...net> napisal w wiadomosci

    >gdzie
    >>
    >Masz wybór. Nie wszystko musi dac Ci mBank

    Oczywiscie, ale ja tylko wskazuje jak to mozna by bylo zrobic, zeby bylo mniej
    bolesnie dla klientow.

    dn

  • 22. Data: 2004-01-28 23:25:33
    Temat: Re: mbank - 3 zł / miesiąc za prowadzenie konta
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    S.T. wrote:

    > Chyba Ci się banki pomyliły :) (albo kwoty)
    > przy obecnej prowizji 2,5% + 2,50 zł
    > to za 3,50 mogłeś sobie wyjać 40zł
    > albo za 100zł zapłaciłeś 5 zł prowizji
    >
    > za 1000 zł dotąd płaciłbyś 27,50
    > a za 2000 52,50 a od 15go będzie o 47,50 mniej

    Czy VE do eKonta nie ma limitu 1000PLN? Kiedys taki byl, czy jest nadal
    - nie pamietam. Ale jesli jest (chodzi o jednorazowa wyplate z
    bankomatu), lub jesli taki limit ma bankomat z ktorego chcemy wyplacic,
    to dywagacje dotyczace wyplat >1000PLN traca sens. (Oczywiscie przy
    zalozeniu ze moje zalozenie jest sluszne ;)
    Czyli dla 2000 (dla limitu jednorazowego 1000PLN) byloby:
    2* (1000*2.5% +2.5)=55 PLN.

    Podobnie "po nowemu" byloby to 10 PLN a nie 5 PLN.

    A nawiazujac do tematu, ja tez wolalbym model Lukasa, tzn. przelewy
    darmowe a oplata za konto (ew. mniejsza lub zerowa gdy srednie
    miesieczne saldo powyzej jakiegos limitu, lub jakas inna marchewka). A
    teraz jest sytuacja taka, ze mbank nie jest juz ten "naj...", tylko po
    prostu jeden z bankow (i to wciaz w czolowce). Potwierdza sie teza ze
    najlepiej miec konta w kilku bankach - teraz mozna zrobic z mBanku
    skarbonke (ew. instrument do nabywania jednostek funduszy), a przelewy
    za oplaty (ktore dotychczas robilem z mBanku majac nadzieje, ze historia
    przelewow z mBanku pozostanie na wieki historia placonych oplat :( )
    trzeba bedzie robic z "komplementarnego" konta, np. z Lukasa lub VW.

    Miko

  • 23. Data: 2004-01-29 07:03:15
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bv9foh$829$...@k...task.gda.pl,
    MiKo <m...@n...wp.pl>:

> [...]
    > (Oczywiscie przy zalozeniu ze moje zalozenie jest sluszne ;)
    > Czyli dla 2000 (dla limitu jednorazowego 1000PLN) byloby:

    Niepotrzebnie tyle roztrzasasz, bo nie masz racji z tym 1000PLN.

    --
    Robert

  • 24. Data: 2004-01-29 10:21:26
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    Dnia Wed, 28 Jan 2004 20:15:50 +0100, devnull <d...@n...net> napisał:

    > No wlasnie, a kiedys nam wmawiano, ze ma. ;P

    I TU jest sedno sprawy :)

    --
    ______
    Pozdrowienia