  • 1. Data: 2004-01-28 12:49:30
    Temat: MBank TSL+
    Od: "hk" <h...@w...pl>

    hm ja dopiero zaczynam z nimi przygodę
    czy ktos ma doswiadczenie z otwieranie kredytu w mBanku
    na zasadach TSL + (taki sam limit +) ?
    przenosiny z PKOSA gdzie mam kredyt odnawialny 30.000
    bardzo mi zalezy na odpowiedzi

  • 2. Data: 2004-01-28 12:53:10
    Temat: Re: MBank TSL+
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bv8apa$a42$...@k...task.gda.pl,
    hk <h...@w...pl>:
> [...]
    > na zasadach TSL + (taki sam limit +) ?
    > przenosiny z PKOSA gdzie mam kredyt odnawialny 30.000

    Zajrzyj do archiwum - niedawno bylo pare relacji. Generalnie wrazenia rozne.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-01-28 13:01:40
    Od: "Herman" <k...@N...poczta.onet.pl>

    Witam
    Moja praktyka wygladala tak ze z 1200 w PekaoSA zrobilo mi sie 4600 w
    mBanku. Takze bylem zadowolony - w Pekao nie moglem liczyc na taki limit
    mimo posiadania rachunku od wielu lat i regularnych wplywow od ponad pol
    roku ( w momencie przenosin) w okolicach 1200 zl.

    --
    Jakub Wojtachnio
    k...@W...poczta.onet.pl