  • Data: 2014-09-17 18:09:19
    Temat: Re: [mbank] 12 miesięcy to jednak nie 12 miesięcy
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.09.2014 o 09:59, J.F. pisze:

    > kryteria zwolnienia sa jednak dosc wygorowane.

    120 transakcji w rok? Robie ponad 3x wiecej. Teraz jest inaczej dla tej
    karty, trzeba zrobic te 60k zl w rok, ale to nie moj problem, bo karta
    na starych warunkach.
    A kryteria nigdy nie sa wygorowane - jesli sa "wygorowane" to karte mam
    11 miesiecy i tyle, wyrobie sobie nastepna. Jestem za biedny zeby placic
    za uzywanie karty :D

    > No wiesz, kwestia podejscia, 70zl rocznie to przeciez niewygorowana
    > oplata :-)
    > Tylko po co placic bankowi, skoro bank moze placic tobie :-)
    > Po spadku prowizji moneyback sie chyba jednak skonczy.

    Akurat moja jedyna mBankowa karta kosztuje obecnie 600zl/rok i nie dalem
    za nia nigdy ani grosza i tak jak mowilem - mam z niej wiecej pozytku
    niz straty (nie mowiac juz o ubezpieczeniach podroznych i bardzo dobrym
    przeliczniku miles&more, na ktorym jednak korzystam, bo sporo wyjezdzam).

    Z wisniami z bankow juz nie jest tak kolorowo, regulaminy pouszczelniane
    i jak sie juz wczesniej mialo konto to jest slabo w wiekszosci
    przypadkow - jak np. w citi z tabletem. A z "promocjami" w stylu getinu
    to nawet nie zamierzam zaczynac sie bawic. Juz sie kindli, tabletow i
    pieniedzy nadostawalo.

    Wiadomo, sa inne banku, ktore wciaz daja moneyback (cos wiecej niz
    BZWBK?), ale z czystego lenistwa po prostu mi sie nie chce zmieniac,
    szczegolnie jesli jest to po to zeby dostac 20 czy 40 zl/miesiac.
    Szczegolnie, ze ostatnio spedzam w kraju mniej czasu niz wiecej, ciagle
    mnie gdzie wysylaja.