  • Data: 2014-09-17 09:59:33
    Temat: Re: [mbank] 12 miesięcy to jednak nie 12 miesięcy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "neoniusz" napisał w wiadomości
    W dniu 16.09.2014 o 20:49, uars pisze:
> [...]

    Przy karcie kredytowej nie jest tak rozowo, bo to jednak kredyt. A
    prowizja od sklepow wlasnie spadla.

    >Hmmm, jak wolisz. Ja za zadna karte nie zaplacilem nigdy a od mBanku

    kryteria zwolnienia sa jednak dosc wygorowane.

    >Dla mnie ta karta jest po prostu wygodna, system w porownaniu z
    >innymi bankami dziala naprawde onlajnowo, wszystko jest na biezaco.

    No coz, widzialem wlasnie jak to wyglada w DB. Horror to malo
    powiedziane.
    Ale inne banki chyba nie sa rownie zle jak DB, wiec karta jak karta.
    I inne banki tez chca rozne oplaty.

    >Nie jest to moj glowny bank, ale akurat karty stad uzywam jako
    >glownej i nie widze z nia problemow, za moneybackiem nie placze ;)

    No wiesz, kwestia podejscia, 70zl rocznie to przeciez niewygorowana
    oplata :-)
    Tylko po co placic bankowi, skoro bank moze placic tobie :-)
    Po spadku prowizji moneyback sie chyba jednak skonczy.

    >No i dzieki posiadaniu pieknej karty w zamierzchlych czasach nadal
    >tkwie w grupie obslugiwanej przez "opiekunow klienta" co powoduje, ze
    >kazdy kontakt z bankiem nie przyprawia mnie od dreszcze ("Czas
    >oczekiwania na połączenie z Opiekunem trwa nie więcej niż 10
    >sekund"). Nie zebym tam dzwonil jakos intensywnie, ostatnio dzwonilem
    >moze z rok temu, ale jak sie czasem czyta o historiach w stylu
    >czekanie kilkanascie minut na polaczenie to lepiej miec niz nie miec.

    A z tym glupia sprawa - telefonicznie owszem "prosze czekac".
    Ale jak klient uzyje nowoczesnej formy komunikacji i polaczy sie z
    ekspertem z komputera, to natychmiast.
    Dziwna polityka ...

    J.